Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@15:45:44 GMT

مهاجم استقلال به نفت مسجدسلیمان پیوست

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۹۶۳۶

مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال با عقد قراردادی راهی تیم نفت مسجدسلیمان شد.

خبرگزاری میزان - محمد بلبلی، مهاجم جوان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال با عقد قرارداد قرضی و یک ساله رسما به تیم نفت مسجدسلیمان پیوست تا لیگ بیستم را زیرنظر مجتبی حسینی کار کند.

بلبلی که از شرایط خود در استقلال ناراضی بود و می‌خواست بیشتر بازی کند تصمیم خود را برای جدایی از تیمش گرفته بود و در نهایت باشگاه استقلال با انتقال قرضی وی به نفت مسجدسلیمان موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنعت نفت آبادان دیگر تیمی بود که به دنبال جذب بلبلی بود.

بیشتر بخوانید: تیم جدید مهاجم ناراضی استقلال مشخص شد

انتهای پیام/

برچسب ها: محمد بلبلی لیگ برتر فوتبال نفت مسجد سلیمان استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال محمد بلبلی لیگ برتر فوتبال نفت مسجد سلیمان استقلال نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توپکرانی ۱۳۷ هزار متر خط لوله در نفت و گاز مسجدسلیمان

رئیس اداره عملیات بهره‌برداری شرکت‌ نفت‌ و گاز مسجدسلیمان از انجام عملیات توپکرانی و تمیزکاری ۱۳۷ هزار متر خطوط لوله انتقال نفت با قطرهای مختلف در این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت‌ و گاز مسجدسلیمان، کورش نصیری گفت: در این عملیات که با سخت‌کوشی و تلاش فراوان همکاران زحمت‌کش بخش خدمات چاه‌ها انجام شد اهداف مورد نظر در خطوط لوله انتقالی و جریانی با قطرهای مختلف ۶، ۸، ۱۲ و ۲۴ اینچ این شرکت محقق شد.

پیگرانی یا توپکرانی عملیاتی است که در آن توپک را به‌وسیله فشار آب، اکسیژن یا گاز درون لوله‌های انتقال سیالات و به‌طور مشخص نفت و گاز ارسال می‌کنند و اهداف مختلفی از تمیزکاری و رسوب‌زدایی تا جمع‌آوری داده از وضع جوش‌ها و ضخامت لوله را برآورده می‌کند.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از شرکت‌های تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که در زمینه بهره‌برداری، فرآورش و انتقال نفت خام و گاز طبیعی فعالیت می‌کند.

ظرفیت تولید نفت خام این شرکت به‌طور میانگین معادل ۱۷۰ هزار بشکه در روز است و به‌طور میانگین روزانه ۳۵۰ میلیون فوت‌مکعب (معادل ۱۰ میلیون مترمکعب) گاز طبیعی نیز تولید می‌کند.

دیگر خبرها

  • آمار جالب مهاجم استقلال خوزستان: آسو تایم!
  • تمجید کونسیسائو از مهدی طارمی/ مهاجم ایرانی متعهد و حرفه ای است
  • خیز مهاجم پرسپولیسی برای آقای گلی در لیگ ژاپن
  • مفاهیم فنی فوتبال؛ فالس ناین یا مهاجم 9 کاذب چه نوع بازیکنی است؟
  • مهاجم محبوب حسین عبدی دوباره در اردوی ملی
  • توپکرانی ۱۳۷ هزار متر خط لوله در نفت و گاز مسجدسلیمان
  • فرار آویسپا از شکست با ۲ گل تماشایی شهاب زاهدی +ویدئو
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| اعتراض شدید هاشمی‌نسب به بازیکنان استقلال/ خوشحالی جالب مهاجم شمس آذر
  • موتور گلزنی مهاجم استقلال پس از ۱۱ هفته روشن شد
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!