Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مهریز ارتباط صحیح و دقیق دانشگاه با صنعت را موجب اشتغال مولد و پایدار دانست و گفت: این موضوع اساسی‌ترین نیاز شهرستان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مهریز، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در دیدار اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز اظهار کرد: شکوفایی بهار علم و دانش در سرزمین ایران اسلامی در موقعیت حساس فعلی کشور به حضور و تلاش بیشتر جوانان دانشجو و نخبگان دانشگاهی نیازمند است تا حوزه تولید ملی رشد بیشتری پیدا کرده و میزان وابستگی به خارج از کشور به صفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دانشگاه آزاد اسلامی را از سرمایه‌های بی‌بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و اضافه کرد: یکی از برکات این دانشگاه عظیم وجود مدیران دستگاه‌های اجرایی و عالی رتبه است که توانسته‌اند منشأ خدمات بسیار زیادی در جامعه باشند.

امام جمعه مهریز یادآور شد: حضور شخصیت‌های ارزشی در این دانشگاه با کم‌کردن دغدغه‌ها، جامعه را به آینده امیدوار کرده است و دانشگاه آزاد اسلامی مهریز نیز که به‌عنوان پیشانی علمی شهرستان شناخته می‌شود، پشتوانه بسیار محکمی برای دستگاه‌های اجرایی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز در ادامه به اهمیت فعالیت‌های دینی و فرهنگی در دانشگاه‌ها در کنار توجه به مسائل علمی و انجام امور مختلف براساس نیاز دانشگاهیان اشاره و با قدردانی از اقدام‌های انجام‌شده در سال‌های گذشته بر تقویت آن در سال‌ جاری تأکید کرد.

محی‌الدینی به اهمیت ترویج روحیه انقلابی و تقویت مدیریت جهادی به‌عنوان نیاز اساسی جامعه پرداخت و خاطرنشان کرد: باید این موضوع در سال جهش تولید که مورد تأکید مقام معظم رهبری و راه برون‌رفت از مشکلات است، بیش از گذشته در مراکز آموزش عالی شهرستان افزایش یابد.

محی‌الدینی ادامه داد: امید است با راه‌اندازی رشته‌های جدید که مورد نیاز منطقه صنعتی و خاص مهریز است، توسعه متوازن شهرستان را به همراه داشته تا همه مردم از این نعمت منتفع شوند.

امام جمعه مهریز ارتباط صحیح و دقیق دانشگاه با صنعت را موجب اشتغال مولد و پایدار دانست و گفت: این موضوع اساسی‌ترین نیاز شهرستان محسوب می‌شود. مراکز آموزش عالی باید با بررسی نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی به جذب دانشجویان و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز روز اقدام کنند.

به گزارش آنا، سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز به‌همراه اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه با امام‌ جمعه مهریز دیدار کردند.

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه اشتغال پایدار اشتغال مولد اشتغال مولد و پایدار امام جمعه مهریز شورای فرهنگ عمومی مهریز دانشگاه آزاد اسلامی جمعه مهریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجتبی حکیم‌زاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان در دیدار با احمد حیدری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی (ع) شهرستان تنگستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج را به‌عنوان نماد عزت و اقتدار جهادگران عرصه پژوهش و علم و فناوری  در ساحت دانشگاه دانست و اظهار کرد: حضور و نقش بسیج اساتید و بسیج دانشجویی در توسعه و پیشبرد برنامه‌های علمی و پژوهشی دانشگاه حائز اهمیت است و می‌تواند با تربیت سرمایه‌های اجتماعی، دانشگاه را دانشگاهی کارآفرین و در تربیت نسل جوان دانشجو در طراز اول، انقلاب بیش‌ازپیش یاری رساند.

وی افزود: سپاه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی خود را اثبات کرده و امروز هر شهری از ظرفیت سپاه در حوزه‌های مختلف بهره برده، پیشرفت‌های خوبی داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان عنوان کرد: امروز کشور با توجه به جنگ ترکیبی دشمن در همه زمینه‌ها نیاز به حضور نخبگان و پژوهشگران دارد که بتواند در زمینه تولید و تجاری‌سازی علم و نیز در زمینه پژوهش ایفای نقش کرده و در این راستا دانشگاهیان به‌عنوان افسران علمی در مقابله با تهاجمات فرهنگی و بی‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی می‌توانند با پژوهش‌های علمی و با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان زمینه‌های خودکفایی را فراهم کند.

دانشگاه آزاد اسلامی سنگر تدافعی در برابر جنگ ترکیبی دشمن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی(ع) شهرستان تنگستان نیز از دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان سنگر تدافعی در برابر جنگ ترکیبی دشمن یاد کرد و گفت: دانشگاه محل تولید علم و پرورش نخبگانی است که می‌توانند در ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی نقشی سازنده و اساسی را ایفا کند.

احمد حیدری اضافه کرد: دانشگاه باید در همه زمینه‌ها و فعالیت‌های علمی مسئله محور باشد و با مشارکت نخبگان دانشگاهی در کارهای تخصصی، مطالعاتی و تحقیقاتی زمینه‌های خودکفایی را در کشور فراهم کرده و نقش دانشگاه را در توسعه و سازندگی کشور بیش‌ازپیش در عرصه داخلی و بین‌المللی نمایان سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ساخت بلوک بتنی سبک ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎده ﺍﺯ ﻣﺤﺼﻮل ﺟﺎﻧبی ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﻼﻣﯿﻦ
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • عملیات «وعده صادق» موجب خرسندی دل‌ مستضعفین جهان شد
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • پوشاک، اشتغال زا‌ترین صنعت در کشور
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند