Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@00:10:53 GMT

درنگی بر زندگی آیت الله مهدوی کنی در، سعادت نامه

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۹۶۹۷

درنگی بر زندگی آیت الله مهدوی کنی در، سعادت نامه

۲۹ مهر سالروز رحلت آیت الله محمدرضا مهدوی کنی است. به همین مناسبت رادیو ایران ویژه برنامه «سعادت نامه» را تقدیم می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آیت الله  محمدرضا مهدوی کنی از روحانیان فعال در انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران بود. 

عضویت در اولین شورای انقلاب، نمایندگی و ریاست مجلس خبرگان رهبری، عضویت در شورای نگهبان قانون اساسی، وزیر کشور و نخست‌ وزیری، بخشی از سوابق سیاسی و اجرائی ایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«سعادتنامه » مروری به 40 سال سابقه درخشان سیاسی وی دارد.
گفتنی است این برنامه «سعادتنامه » سه شنبه 29 مهر ساعت 20:30 به تهیه کنندگی مریم هدیه لو و اجرای زهرا تقی ملا از رادیو ایران پخش می شود

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالگرد رادیو ایران آیت الله مهدوی کنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ثبت نام شرکت در آزمون رادیو آماتوری سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ایرج مکرمی با اشاره به ماده ۴۷ آئین‌نامه اجرایی قانون استفاده از بی‌سیم‌های اختصاصی و غیرحرفه‌ای (آماتوری) گفت: متقاضیان دریافت گواهینامه رادیو آماتوری می‌توانند برای ثبت‌نام در آزمون در هر دو سطح مبتدی و عمومی، به پایگاه اینترنتی رگولاتوری به آدرس www.cra.ir منوی میز خدمت، ارائه مجوزهای رادیویی، صدور گواهی‌نامه رادیو آماتوری مراجعه کرده و پس از ثبت نام در سامانه و تکمیل مراحل احراز هویت تا ۱۸ خرداد ماه سال جاری، برای ثبت درخواست شرکت در آزمون رادیو آماتوری اقدام کنند.

وی درباره نحوه برگزاری آزمون اظهار کرد: سامانه برگزاری آزمون رادیو آماتوری، در تاریخ ۳۰ خردادماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر برای واجدین شرایط در دسترس بوده و تیم پشتیبانی سامانه با شماره تلفن‌های ۸۹۶۶۱۵۰۷ و ۸۹۶۶۱۵۰۴ آماده پاسخگویی به شرکت کنندگان هستند.

مدیرکل صدور پروانه سرویس‌های رادیویی درباره محتوای آزمون رادیو آماتوری گفت: آزمون رادیو آماتوری در دو بخش آزمون تئوری و عملی برگزار می‌شود که سوالات آزمون تئوری در چهار حوزه "مقررات"، "مدارات الکترونیکی - مخابرات"، "انتشار امواج" و "رادیو آماتوری" و آزمون عملی (مورس) نیز شامل دو دسته سوالات شنیداری و نوشتاری است و نمره منفی ندارد.

کد خبر 6086308 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو
  • رادیو، صدای آرامش و گام های آهسته تر زندگی
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • فراخوان ثبت نام شرکت در آزمون رادیو آماتوری سال ۱۴۰۳
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • مسیریابی سعادت بشر با پویش زندگی با آیه‌ها
  • ایران و پاکستان هشت سند همکاری امضا کردند
  • امضای ۸ سند همکاری بین ایران و پاکستان