Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بنابر اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، ۷۰۷ نفر از نیروها و کارکنان آن به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، ارتش رژیم صهونیستی در به روز رسانی جدید خود ضمن اعلام این آمار از وخیم بودن حال دو نفر از افراد مبتلا شده خبر داد.

همچنین ۳ هزار و ۷۷۴ نفر از سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در قرنطینه قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوایل مهر منابع صهیونیستی گزارش دادند که شمار ابتلا به کرونا در ارتش رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده است.

این منابع اعلام کردند با توجه به افزایش ابتلا به کرونا در ارتش رژیم صهیونیستی و اعمال مقررات منع آمد و شد در ارتش به مدت ۲۸ روز، لغو تمرینات نظامیان ارتش به مدت دو ماه در دست بررسی است.

پس از آغاز قرنطینه سراسری در سرزمین‌های اشغالی در پی افزایش موارد ابتلا به کرونا، تظاهرات علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رعایت فاصله اجتماعی و به صورت گسترده برگزار می‌شود.

طی ماه‌های گذشته که تظاهرات علیه فساد نتانیاهو و نحوه مدیریت مقابله با ویروس کرونا برگزار می‌شود، در تظاهرات عصرهای شنبه بیشترین تعداد معترضان مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا ارتش رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی بحران کرونا ارتش رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمازگزاران شهر و استان تهران در محکومیت اسرائیل تظاهرات می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری تظاهرات حمایت و دفاع مشروع سپاه و نیروهای مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بعد از نمازجمعه فردا خبر داد.

محمودی با اشاره به شهادت شهدای کنسولگری ایران در سوریه طی حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل گفت: این اقدام، تعرض به حاکمیت ایران اسلامی بود و مردم مطالبه پاسخ به این جنایت را داشتند و بابت این پاسخ مقتدرانه سپاسگزار فرماندهی کل قوا و نیروهای مسلح هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تقدیر از تجمعات و برنامه‌های مردمی که طی روزهای اخیر برگزار شد، عنوان کرد: نمازگزاران جمعه در این هفته بعد از اقامه نماز جمعه در حمایت و تشکر از این اقدام قاطع و انقلابی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل که با عنوان «جمعه‌های خشم» ادامه دارد دست به تظاهرات خواهند زد.

وی افزود: این تظاهرات در شهرستان‌ها و بخش‌های استان تهران بعد از نمازهای جمعه و در تهران از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

کد خبر 6081478

دیگر خبرها

  • نمازگزاران شهر و استان تهران در محکومیت اسرائیل تظاهرات می کنند
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • روشی جدید برای پیش‌بینی احتمال ابتلا به زوال عقل
  • ارتش اسرائیل رزمایش برگزار می‌کند
  • رژیم صهیونیستی در الجلیل رزمایش برگزار می‌کند
  • وسواس؛ بیماری سمج اما درمان‌پذیر
  • سونامی دیابت در ایران/ بسیاری از مبتلایان به دیابت از بیماری خود بی اطلاع هستند
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا