Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@12:58:46 GMT

استقلال حتی جی‌پی‌اس هم ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۹۷۶۸

استقلال حتی جی‌پی‌اس هم ندارد

با گذشت حدود دو هفته از تمرینات استقلال، این تیم همچنان از جی‌پی‌اس تمرینی برخوردار نیست.

به گزارش مشرق، با حضور محمود فکری به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال، آبی‌پوشان حدود دو هفته تمرینات خود را پشت سر می‌گذارد و برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر خود را آماده می‌کنند.

تا اینجای کار، استقلال دو بازی دوستانه را پشت سر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی اول یک مصاف درون تیمی در تمرینات استقلال بود که با تساوی یک بر یک به پایان رسید و یک بازی دیگر با نفت مسجد سلیمان انجام شد که آن بازی با پیروزی دو بر یک آبی‌پوشان پایتخت پایان یافت.

بیشتر بخوانید:

مشکلات سرخابی‌ها تمام شدنی نیست

یکی از مسائلی که تیم‌های درجه یک باید از آن برخوردار باشند، جی‌پی‌اس تمرینی است که آنالیزورهای تیم باید آن را در اختیار داشته باشند. با گذشت چندین روز از تمرینات استقلال هنوز آبی‌پوشان پایتخت جی‌پی‌اس تمرینی ندارند. فصل گذشته صالح مصطفوی، مربی وقت استقلال جی‌پی‌اس‌های تمرینی را برای استقلال فراهم می‌کرد و الان مشخص نیست که چگونه این مساله برای آبی‌پوشان حل می‌شود.

همانطور که مشخص است، عملکرد و کیفیت بازیکنان استقلال با وجود چنین ابزاری قطعا محمود فکری را برای ارزیابی بازیکنانش کمک خواهد کرد و باید دید این مشکل تا چه زمانی گریبان‌گیر استقلال خواهد بود و چه کسی این مشکل را برطرف خواهد کرد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ استقلال محمود فکری آبی پوشان جی پی اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکتسانی تیم فوتبال استقلال بعد از دیدار با شمس آذر قزوین راهی امارات شد. وی روز گذشته در تمرین استقلال حضور نداشت تا شایعاتی در مورد عدم هماهنگی او با کادر فنی مطرح شود اما این بازیکن در نهایت شب گذشته به تهران بازگشته است.

ماشاریپوف قرار است در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال شرکت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی