Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@15:24:34 GMT

اردوی تیم کشتی آزاد ژاپن از سر گرفته شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۹۸۰۹

اردوی تیم کشتی آزاد ژاپن از سر گرفته شد

اردوی تیم کشتی آزاد ژاپن پس از 6 ماه وقفه از سر گرفته شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با توجه به شیوع ویروس کرونا، برگزاری مسابقات و اردوهای کشتی در کشور ژاپن به حالت تعلیق درآمده بود.

بر این اساس پس از اعلام اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر برگزاری رقابت های قهرمانی جهان در روزهای 22 تا 30 آذرماه به میزبانی شهر بلگراد کشور صربستان، اردوی تیم کشتی آزاد ژاپن نیز با حضور 17 کشتی گیر در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین اردوی تمرینی آزادکاران ژاپنی در مرکز آموزش ملی آجینوموتو شهر توکیو در حال برگزاری است.

گفتنی است شرکت کنندگان در این اردو همگی پیش از حضور در تمرینات مورد آزمایش کرونا قرار گرفتند و ضمن تب سنجی ورزشکاران، تمامی مکان های تمرینی و وسایل آن ها نیز ضدعفونی می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی

بلافاصله بعد از پایان مسابقات گزینشی کشتی آسیا، جام تختی در اهواز برگزار می‌شود و با این شرایط دور بعدی تمرینات در پایان این رقابت‌ها استارت خواهد خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از بسته شدن پرونده پیکارهای قهرمانی آسیا؛ از روز 31 فروردین رقابت‌های گزینشی قاره‌ای کشتی المپیک در قرقیزستان استارت می‌خورد و تیم ملی فرنگی برای کسب دو سهمیه 77 و 87 کیلوگرم با امین کاویانی‌نژاد و علیرضا مُهمدی در روز آخر این مسابقه‌ها (2 اردیبهشت) روی تشک خواهد رفت.

بلافاصله بعد از بازگشت فرنگی‌کاران از بیشکک، رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی روزهای 6 تا 8 اردیبهشت در اهواز به انجام می‌رسد، رقابتی که البته تأثیری در انتخاب تیم اعزامی به المپیک نخواهد داشت.

شاگردان رنگرز 200 امتیازی شدند/ ایران به مقام قهرمانی رسید

اگر کاویانی‌نژاد و مُهمدی در قرقیزستان بتوانند سهمیه المپیک را بگیرند، حضور در گزینشی جهانی از دستور کار خارج شده و اعزامی در ماه اردیبهشت در دستور کار فرنگی‌کاران نخواهد بود. بنابراین استارت اردوی المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی بعد از جام تختی زده می‌شود.

تیم فرنگی ایران در بازی‌های المپیک 2020 با هدایت محمد بنا با 5 کشتی‌گیر شامل علیرضا نجاتی در 60 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، محمدعلی گرایی در 77 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم راهی توکیو شد و با دو نشان طلا و برنز محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم ملی گلبال در اردبیل
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک