Web Analytics Made Easy - Statcounter

شارژر ۸۰ واتی بیسیم شیائومی می‌تواند یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در کمتر از ۲۰ دقیقه پر کند و سرعت آن حتی از سریع‌ترین شارژرهای سیمی هم بیشتر است.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، حالا که شرکت "اپل" از شارژر بی سیم ۱۵ واتی خود همراه با معرفی "آیفون ۱۲" رونمایی کرده است، شرکت "شیائومی" نیز از شارژر بی‌سیمی پرده برداشته است که بیش از پنج برابر سریع‌تر از آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شارژر جدید شیائومی یک شارژر بیسیم ۸۰ واتی است که می‌تواند گوشی هوشمند "Mi ۱۰ Pro" را با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از صفر تا ۵۰ درصد تنها در ۸ دقیقه شارژ کند و شارژ کامل آن نیز فقط ۱۹ دقیقه طول می‌کشد.

شیائومی خاطرنشان کرد که این شارژر بی‌سیم، هر شارژر بی‌سیم دیگر و حتی بیشتر شارژرهای سیمی را هم شکست می‌دهد.

شرکت "اوپو" نیز به تازگی شارژر ۶۵ واتی خود موسوم به "AirVOOC" را رونمایی کرده است که فقط ۳۰ دقیقه طول می‌کشد تا گوشی را به صورت بی‌سیم شارژ کند، اما این شارژر هنوز در قالب یک محصول تجاری وارد بازار نشده است.

شیائومی در حال حاضر دارای سریع‌ترین شارژری است که می‌توان خریداری کرد(در چین) و همچنین یک شارژر بیسیم ۵۰ وات دارد که می‌تواند باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی با Mi ۱۰ Ultra را در مدت ۴۰ دقیقه به شارژ کامل برساند.

با این وجود در ایالات متحده سریع‌ترین شارژر برای گوشی OnePlus ۸ Pro با شارژر بی‌سیم ۳۰ واتی به صورت اختیاری عرضه می‌شود. هزینه این شارژر ۷۰ دلار است و ۲۹ دقیقه طول می‌کشد تا گوشی را ۵۰ درصد شارژ کند و حدود یک ساعت برای شارژ کامل آن زمان می‌خواهد.

از آنجا که سریع ترین شارژرهای سیمی تولید شده توسط تولیدکنندگان اصلی در حال حاضر ۶۵ وات هستند، این شارژر بی سیم ۸۰ واتی از شیائومی یک جهش قابل توجه است. شیائومی هنوز اعلام نکرده است که این شارژر چه زمانی به بازار می آید، اما قطعا در آینده‌ای نزدیک شاهد آن خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شیائومی شارژر بی سیم شارژر سریع ترین شارژر شارژر بی سیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد

برند آیکو سه گوشی هیجان‌انگیز رونمایی کرد که یکی از آن‌ها رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیکو همان‌طورکه وعده داده بود، امروز سه گوشی آیکو Z9 و Z9x و Z9 توربو را رونمایی کرد. Z9 توربو که پرچم‌دار این خانواده محسوب می‌شود، به پردازنده‌ای قدرتمند مجهز است و ردمی توربو ۳ را به رقابت می‌طلبد.

زد ۹ توربو از صفحه‌نمایش ۶٫۷۲ اینچی اولد با وضوح 1.5K و حداکثر روشنایی ۴٬۵۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌گیرد. این نمایشگر از حسگر اثرانگشت و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

فریم تخت و ماژول دوربین مربعی‌شکل گوشی جدید آیکو را پیش‌تر در آیکو ۱۲ دیده بودیم. Z9 توربو به‌لطف گواهی IP64 دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است.

جدیدترین گوشی ویوو در پنل پشتی دو دوربین دارد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (حسگر سونی IMX882) با پشتیبانی از OIS و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی می‌شود.

Z9 توربو در زیر بدنه‌اش از پردازنده‌ی اسنپدراگون 8s نسل ۳ میزبانی می‌کند و با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 همراهی می‌شود.

آیکو برای گوشی جدیدش سیستم خنک‌کننده محفظه‌ی بخار برای دفع گرما در نظر گرفته است. Z9 توربو انرژی خود را از باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی (با پشتیبانی از شارژ سیمی ۸۰ وات و شارژ معکوس سیمی ۷٫۵ وات) می‌گیرد. این دستگاه با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری OriginOS 4 عرضه می‌شود.

موتور ویبره خطی و وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵٫۴ از دیگر ویژگی‌های جدیدترین میان‌رده‌ی آیکو محسوب می‌شوند.

قیمت آیکو Z9 توربو در کانفیگ پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی حدود ۲۷۵ دلار است. قیمت گوشی در بهترین کانفیگ به حدود ۳۵۸ دلار می‌رسد.

کد خبر 747755

دیگر خبرها

  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • گوشی ریلمی Narzo 70 5G چه مشخصاتی دارد؟
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد