Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:56:20 GMT

آغاز لیگ برتر فوتبال به ۱۶ آبان ماه موکول شود!

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۹۸۷۲

آغاز لیگ برتر فوتبال به ۱۶ آبان ماه موکول شود!

به گزارش خبرنگار مهر، موج سوم کرونا و افزایش آمار مبتلایان به این ویروس اقدام فدراسیون پزشکی ورزشی در منعِ فدراسیون فوتبال برای آغاز سروقت مسابقات لیگ برتر را به همراه داشته است.

محمد اسد مسجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه گفت: با توجه به بحران کرونا و شرایط هر یک از رشته‌ها، نسبت به ادامه برنامه و فعالیت‌هایشان تصمیم گیری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه خواستار تعویق رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شده‌ایم.

وی با بیان اینکه این درخواست روز گذشته به صورت رسمی توسط فدراسیون پزشکی ورزشی به فدراسیون فوتبال ارائه شد، خاطرنشان کرد: در این نامه خواستار این شده‌ایم که با در نظر گرفتن شرایط کرونا، آغاز مسابقات لیگ برتر در زمان مقرر لغو و به ۱۶ آبان ماه موکول شود.

مسجدی تاکید کرد که در واقع این یک دستور است که به فدراسیون فوتبال فوتبال اعلام شده است.

وی گفت: تمام تصمیمات با هماهنگی وزارت بهداشت اتخاذ می‌شود. پیش از این هم برگزاری دو رویداد در رشته‌های دوومیدانی و سوارکاری را منتفی کرده بودیم. حال تشخیص این بود که لیگ برتر فوتبال به تعویق بیافتد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: فعلاً در رابطه با دیگر رشته‌ها و برنامه‌های آنها تصمیم گیری جدیدی نشده است.

کد خبر 5052398

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون پزشکی ورزشی ویروس کرونا فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران محمود فکری لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس بشار رسن هندبال ویروس کرونا تیم ملی فوتسال ایران فدراسیون کشتی لیگ برتر هندبال تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس فدراسیون فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آن‌ها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت