Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمالا مربیانی که مدرک ندارند می توانند در لیگ بیستم روی نیمکت تیم خود بنشینند

ممکن است مربیان بدون مدرک امسال هم اجازه حضور در لیگ برتر را پیدا کنند. 

به گزارش طرفداری، اگر زمان آغاز لیگ بیستم تغییر نکند، حدود دو هفته دیگر لیگ برتر آغاز می‌شود اما اجرای قانون جدید کمیته آموزش فدراسیون فوتبال مبنی بر لزوم داشتن مدرک مربیگری حرفه‌ای و درجه A، مانع حضور نیمی از سرمربیان لیگ برتری روی نیمکت تیم‌هایشان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در یک سال اخیر فدراسیون فوتبال هیچ دوره حرفه‌ای را برای مربیان برگزار نکرده است. به همین دلیل شاید با توجه به درخواست باشگاه‌ها تصمیمات جدیدی اتخاذ شود. کمیته آموزش فدراسیون فوتبال امروز (سه‌شنبه) جلسه‌ای را با حیدر بهاروند، سرپرست این فدراسیون برگزار می‌کند تا تکلیف این موضوع مشخص شود.

به نظر می‌رسد که با توجه به شیوع ویروس کرونا کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در نظر دارد تا قانون را قربانی کرده و امسال نیز اجازه حضور مربیان بدون مدرک در لیگ را صادر کند.

منبع / میزان 

 

همچنین بخوانید:

سهیل مهدی: پایین تر از مدرک A برای سرمربیگری قابل قبول نیست

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس با خصوصی‌سازی حل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آنها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد