Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از گروه خودروسازی سایپا، مراسم قرعه کشی ۸ محصول سایپا شامل سایپا ۱۵۱، دو مدل تیبا، ساینا، ۳ مدل وانت نیسان و پادرا پلاس با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی برگزار شد.

در طرح فروش سایپا ۷۲۴ هزار و ۶۸۴ نفر شرکت کردند که ۷۱۷ هزار و ۹۹۷ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۷ هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد ۷ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۵۰۰ دستگاه خودرو تیبا صندوق دار عرضه می‌شود. علاوه بر این هزار دستگاه تیبا۲، ۵۰۰ دستگاه ساینا، هزار دستگاه سایپا ۱۵۱، ۳۰۰ دستگاه نیسان تک سوز، ۱۸۰۰ دستگاه نیسان تک سوز آپشنال، ۱۸۰۰ دستگاه نیسان دوگانه سوز و ۱۰۰ دستگاه پادرا پلاس نیز عرضه می شود.

اسامی منتخب دومین طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی حدود ساعت ۱۲ ظهر فردا (چهارشنبه) در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق العاده پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

منتخبین فرصت دارند که تا ۷۲ ساعت بعد از اعلام نتایج نسبت به پرداخت کل وجه بر اساس خودرویی که درخواست دادند، واریز وجه انجام دهند.

کد خبر 5052411

منبع: مهر

کلیدواژه: گروه خودروسازی سایپا صنعت خودروسازی قرعه کشی خودرو کسب و کار ایران خودرو صنعت خودروسازی گروه خودروسازی سایپا لوازم خانگی کسب و کارهای اینترنتی گوشی هوشمند قیمت خودرو ویروس کرونا تغذیه سالم سرماخوردگی قرعه کشی خودرو بازاریابی شبکه ای گروه خودروسازی طرح فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله شکلات و نوشابه انرژی‌زا قاچاق

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف محموله‌ی شکلات و نوشابه‌های انرژی‌زا قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار علی ابراهیمی، اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین در راستای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودروهای عبوری درمحورهای مواصلاتی استان به 2 دستگاه خودرو ایسوزو و وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آنها را صادر کردند.

وی ادامه داد: پس از توقف خودروها و در بازرسی از آنها با رعایت موازین شرعی و حقوق شهروندی، 2 هزار و 892 قوطی نوشابه انرژی زا و بیش از یک تن و 107 کیلو گرم شکلات خارجی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بوده کشف و 2 دستگاه خودرو وانت نیسان و کامیونت ایسوزو را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف برابر نظر کارشناسان مربوطه حدود 5 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص 2 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • فروش فوق العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام
  • ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی
  • کشف محموله شکلات و نوشابه انرژی‌زا قاچاق