Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@01:22:43 GMT

نسخه آلمانی وحید هاشمیان برای تیم‌ها/عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۰۰۳۱

نسخه آلمانی وحید هاشمیان برای تیم‌ها/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید هاشمیان از جمله مربیان جوان و با آتیه ایران است که بدون حاشیه کارش را ادامه می دهد. او در حال حاضر دستیار دراگان اسکوچیچ است. هاشمیان این روزها در فضای مجازی هم بیشتر فعالیت می کند. او به تازگی با انتشار نقل و قولی از اوتمار هیتسفیلد سرمربی سابق بایرن مونیخ از اهمیت تمرینات برای آمادگی تیم ها نوشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

252 252

کد خبر 1445491

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وحید هاشمیان تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه تیم آلمانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی پس از ۲۹ سال

لورکوزن، بایرن مونیخ و دورتموند دقیقا ۲۹ سال پیش هم نماینده آلمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی بودند.

در پایان مرحله یک چهارم نهایی مسابقات اروپایی در فصل ۲۰۲۳/۲۴، سه تیم آلمانی در مرحله نیمه نهایی حاضر هستند. دورتموند و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا و بایرلورکوزن در لیگ اروپا.

به نقل از اوپتا؛ فوتبال آلمان برای اولین‌‌ بار طی ۲۹ سال اخیر دارای سه نماینده در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی است. بوندسلیگا آخرین بار در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و جام یوفا ۱۹۹۴/۹۵ دارای سه تیم بود. در فصل مذکور بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دور رقابت ها کنار رفت و دورتموند و بایرلورکوزن در مرحله نیمه نهایی جام یوفا از رسیدن به فینال ناکام ماندند.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • حضور سه تیم آلمانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی پس از ۲۹ سال
  • آلمان سفیر روسیه را احضار کرد
  • اجرای عملیات آبخیزداری نیازمند حدود ۳.۵ همت اعتبار است
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید
  • ترکیب افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید!
  • گزارش زنده: ایران 0 - افغانستان 0
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)
  • عکس یادگاری سه ملی‌پوش اسبق بعد از 24 س
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)