Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ورزشکاران مرتباً تمرینات خود را انجام می‌دهند و کاملا تحت نظارت و کنترل بخش فنی کمیته پارالمپیک و ستاد بازی‌های المپیک هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیما لیموچی در حاشیه مراسم پویش ملی ارتقا سلامتی زنان  با تبریک هفته پارالمپیک اظهار داشت: امسال تغییراتی در برگزاری هفته پارالمپیک داشتیم و از 5 تا 11 آبان ماه هفته پارالمپیک را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم امروز نیز بعد از مدت‌ها درگیری با بیماری کرونا در فضای باز برگزار شد. جامعه نیازمند روحیه و نشاط است و فکر می‌کنم همچنین رویدادهایی می‌تواند تاثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: سه هفته پیش  مسابقات تنیس خاکی معلولان و غیر معلولان در کردان برگزار شد و سوارکاری، قایقرانی، تیروکمان  نیز می‌تواند حتی در این شرایط برگزار شود. تنیس روی‌ میز می‌تواند در بعد همگانی رویدادی را در فضای باز داشته باشد. فکر می‌کنم برگزاری مراسم امروز نیز کار بسیار خوبی باشد. روزهای هفته پارالمپیک نامگذاری شده است و قرار است برنامه‌هایی برای خانواده‌ها، سازمان‌ها، ارگان‌ها و صدا و سیما به صورت وبینار برگزار کنیم. ورزشکاران ما نیز تبریکاتی را از طریق فضای مجازی داشتند. آموزش‌هایی را نیز به صورت مجازی توسط 8 نواب رئیس بانوانی که ادغام شدند و به زیر مجموعه فدراسیون‌های ملی رفتند، داشتیم. 

نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک در خصوص برنامه های‌کمیته برای بانوان ورزشکار جهت حضور در مسابقات توکیو گفت: از 2 ماه قبل کمیته بین‌المللی پارالمپیک کار خود را از طریق سامانه‌های تحت پوشش خود به سرعت آغاز کرد و از برگزاری رویداد پارالمپیک خبر داد. این اتفاق نوید و امیدی در روحیه ورزشکاران ایجاد کرده است و همه کشورها به این فکر افتادند تا با وجود کرونا با انجام تمهیدات کار خود را آغاز کنند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

لیموچی ادامه داد: در کشور ما نیز کارهای خوبی انجام شده است و برنامه‌ریزی در حال انجام است. یک ماه پیش مسابقاتی در قایقرانی داشتیم و شهلا بهروزی‌راد در حال تمرین است و روز پنجشنبه نیز از نحوه تمرینات ایشان بازدید خواهیم داشت. در همان روز با زهرا نعمتی که در کیش و تهران در حال تمرین است، دیدار خواهم کرد. به صورت مرتب با ساره جوانمردی که در حال حاضر در شیراز حضور دارد، در ارتباط هستم.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران مرتباً تمرینات خود را انجام می‌دهند و کاملا تحت نظارت و کنترل بخش فنی کمیته پارالمپیک و ستاد بازی های المپیک هستند. فقط به خاطر شیوع شدید کرونا شاید برخی تمرینات تعطیل شده باشد و تمام برنامه‌ها بر اساس آنچه برنامه‌ریزی شده و فقط با فاصله بسیار کوتاه ادامه پیدا می‌کند. بحث های بدنسازی، آمادگی جسمانی، روانشناسی و مسائل بهداشتی و پزشکی ورزشکاران از طریق وبینار تحت کنترل است.

نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک تصریح کرد: بهتر است بچه‌هایی که دارای معلولیت هستند بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و سازمان بهداشتی جهانی از طریق وبینار در ارتباط باشند. در شهرهای سفید نیز تمام ورزشکاران  تمرینات خود را انجام می‌دهند.

علی‌نژاد: الان وقت اختلاف در تیراندازی نیست/ امیدوارم بانوان در المپیک توکیو هم مدال بگیرند


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک NPC کمیته ملی پارالمپیک NPC تمرینات خود را انجام می دهند هفته پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم

به گزارش "ورزش سه"، نماینده اردکان همچنان شانس خود برای صعود به لیگ برتر را دنبال می‌کند و امیدوار است در فاصله شش هفته مانده به لیگ آزادگان موفق به کسب جواز صعود شود. با این حال آنها مدعی هستند طی هفته‌های اخیر مشکلات بزرگی را بابت اشتباهات داوری متحمل شده‌اند و امتیازات زیادی را از این بابت از دست دادند.

این باشگاه با انتشار چهار تصویر مشکوک طی هفته‌های اخیر و خصوصا در نیم فصل دوم که تصمیمات داوری علیه این تیم بوده، خواستار توجه و پیگیری بیشتر کمیته داوران و فدراسیون فوتبال در خصوص عملکرد و شرایط تیم‌ها شده است.

پنالتی از دست رفته در دقایق پایانی دیدار مقابل داماش که داور علیرغم برخورد توپ به دست مدافع حریف اعتقادی به پنالتی نداشت، در کنار برخورد کاملا مشکوک در محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان که با اعتقاد داور مبنی بر پنالتی همراه نبود، دو دیداری بود که به ادعای این باشگاه 4 امتیاز بیشتر برای آنها در جدول منظور کند.

برخورد توپ به دست مدافع داماش که با ادعای چادرملو مبنی بر پنالتی از سوی داور اما رد شده است.

این تیم با انتشار تصاویر مربوط به دیدار مقابل نفت و گاز گچساران نیز بابت نادیده گرفته شدن یک پنالتی تیمش معترض است و البته دیگر ادعاهای آنها مبنی بر نادیده گرفتن پنالتی به سود رقبای‌شان نیز در هفته‌های پایانی نیز از سوی کمیته داوران نیز قابل پیگیری است.

در حال حاضر خیبر خرم آباد در صدر جدول به همراه سه مدعی اصلی دیگر یعنی چادرملو اردکان، فجرسپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان از جمله مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شوند و باید دید در هفته‌های حساس و سرنوشت ساز باقی مانده کدام تیم‌ها قادر خواهند بود به دو سهمیه دست یابند و کمیته داوران و فدراسیون نیز برای پایان دادن به این اعتراضات و اشتباهات داوری چه تصمیمی را دنبال خواهد کرد.

در دیدار مقابل نفت و گاز نیز این برخورد دروازه بان با مهاجم این تیم نیز به زعم داور پنالتی نبود و اعتراض نماینده اردکان را در پی داشته است.

دیگر خبرها

  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!