Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@19:46:17 GMT

عضو کمیسیون صنایع مجلس: سوخت گران نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۰۰۵۷

عضو کمیسیون صنایع مجلس: سوخت گران نمی‌شود

گروه استان‌ها_ عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر قرار بر افزایش مجدد قیمت سوخت باشد قطعا مجلس مقابل آن می‌ایستد گفت: شرایط فعلی جامعه ظرفیت و قابلیت افزایش قیمت مولفه‌های انرژی را ندارد. - اخبار استانها -

روح‌الله عباس پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، در پاسخ به این سوال که آیا احتمال افزایش نرخ سوخت در روزهای آینده وجود دارد یا خیر اظهار داشت: شرایط فعلی جامعه ظرفیت و قابلیت افزایش قیمت گازوئیل، بنزین و دیگر مولفه‌های انرژی را به هیچ وجه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه سوخت گران نمی‌شود افزود: این روزها که مردم در شرایط سخت کرونایی به سر می‌برند و اشتغال و معیشت آن‌ها در معرض تهدید و فشار قرار گرفته، افزایش قیمت مولفه‌های انرژی بر دیگر مشکلات مردم می‌افزاید اما این در حالی است که باید سیاست دولتمردان برداشتن بار از روی دوش مردم باشد.

عباسپور تصریح کرد: بعید می‌دانم دولت دوازدهم مجددا یک شبه قیمت مولفه‌های انرژی را افزایش دهد زیرا این کار نهادیت ساده لوحی و بی‌برنامگی است.

چرا استفاده از سوخت "مازوت" در نیروگاه‌ها ممنوع شد؟9 هزار مورد آزمون از نازل‌های عرضه سوخت مایع در آذربایجان‌ غربی انجام شدتریلر حامل بار به مقصد قشم در آتش سوخت + فیلم

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه به علت سوءمدیریت در ماه‌های اخیر اتفاق‌های ناگواری در بحث افزایش بنزین اتفاق افتاد این در حالی است که تکرار این امر اصلا قابل توجیه نیست.

وی با بیان اینکه خیال مردم از ثابت ماندن قیمت مولفه‌های انرژی آسوده باشد خاطرنشان کرد: اگر تصمیم دولت بر افزایش مجدد قیمت بنزین باشد قطعا مجلس شورای اسلامی مقابل آن می‌ایستد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین مجلس کمیسیون صنایع قیمت بنزین استانداری قزوین مجلس کمیسیون صنایع قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی مصداق گران‌فروشی است

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی سال گذشته، مصداق گران‌فروشی است و در سازمان تعزیرات حکومتی قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی اسفنانی صبح امروز_ دوشنبه بیست و هفتم_ در نشست خبری اظهار کرد: قرار بر این بود تولید پژو پارس به علت رعایت نکردن استاندارهای لازم متوقف شود که در حال حاضر با توجه به رفع مشکلات و دستور رئیس جمهور به تولد خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: شرکت خودروسازی سایپا نیز علاوه بر رفع مشکلات قطعه خود باید بدون افزایش قیمت، خودروهای ثبت‌نامی خود را تحویل خریداران بدهد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: در سال جاری افزایش قیمت خودرو به لحاظ اینکه امسال قطعات ناموجود خود را با قیمت فعلی تهیه کرده‌اند مصداق گران فروشی است و در سازمان تعزیرات قابل رسیدگی خواهد بود.

کد خبر 744784

دیگر خبرها

  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست
  • پیامک ۴ تومان گران می شود
  • قیمت پیامک ۴ تومان گران شد/ افزایش ۸۰۰ میلیارد تومانی درآمد دولت
  • ۳.۵ میلیارد نفر امکان سفر بدون روادید به ایران را دارند
  • تن ماهی گران نمی‌شود / دلایل افزایش تولید تن مرغ چیست؟
  • (ویدئو) افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی گران‌فروشی است
  • افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی مصداق گران‌فروشی است
  • جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون انرژی اصلاح می‌شوند
  • کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی از این تاریخ گران می‌شود/ قیمت بلیط مترو و اتوبوس چقدر گران شد؟
  • آگاه‌سازی صنایع در خصوص اهمیت ورود به حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر