Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@13:27:04 GMT

نمکی: با خواندن گزارش‌های کرونایی هرشب استرس دارم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۰۰۵۸

نمکی: با خواندن گزارش‌های کرونایی هرشب استرس دارم

وزیر بهداشت گفت: زمانی که گزارش درباره وضعیت کرونا را می خوانم استرس می گیرم و می ترسم در سیاه چاله ای بیافتیم که نتوانیم از آن خارج شویم.

به گزارش مشرق، سعید نمکی که برای بررسی آخرین وضعیت شیوع کرونا به آذربایجان غربی سفر کرده است، در سی و سومین جلسه استانی ستاد مبارزه با کرونا  ضمن تقدیر از کادر درمان،  اظهار داشت:  زمانی که گزارش درباره وضعیت کرونا را می خوانم استرس می گیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: فیلم/ نمکی: نگرانم به سیاه چاله‌ کرونا بیفتیم

وی با ابراز نگرانی از وضعیت موجود، تصریح کرد: می ترسم در سیاه چاله ای بیافتیم که نتوانیم از آن خارج شویم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه طی ۸ ماه گذشته حتی یک شب را پیوسته یک ساعت نخوابیده ام، اذعان داشت: طی این مدت یک روز تعطیل و برنامه غیرکاری نداشتم و فقط دوبار بر سر مزار مادرم حضور یافته ایم.

نمکی افزود: خودمان را برای یک نزاع و درگیری سنگین با این ویروس آماده کرده ایم و از روز نخست، کرونا را دست کم نگرفته ایم و این امر باعث شد گام های بلندی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا برداریم.

وی با بیان اینکه خودم را سرباز سردار قاسم سلیمانی می دانم،  اذعان داشت: نشان سرداری لیاقت سردار سلیمانی است.

وی با بیان اینکه خودم را کوچکترین فرد در نظام جمهوری اسلامی می بینم، گفت: در زیر بیرق مقام معظم رهبری هستم و به این امر افتخار می کنم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ وزیر بهداشت استرس آذربایجان غربی درمان ویروس کرونا سعید نمکی جمهوری اسلامی سردار حاج قاسم سلیمانی مقام معظم رهبری ستاد مبارزه با کرونا بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار ویدئوی خسارت موشک‌های ایران به پایگاه نواتیم توسط اسرائیل + فیلم

با وجود انتشار فیلم‌های متفاوت از سوی فلسطینی‌ها که برخوردهای موشک‌های ایرانی به‌هدف را به‌تصویر کشیده بودند، رژیم صهیونیستی برای برای نشان دادن آنچه که خسارات ناچیز خوانده بود، ابتدا فیلمی به مدت 19 ثانیه از پایگاه نواتیم منتشر کرد که واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را به‌همراه داشت.‌کاربران با تمسخر این فیلم می‌گویند «انگار این چاله‌ها با لودر کنده شده» و حتی «خاک این چاله‌ها هم در کنار آن تپه شده است». ‌آن‌ها به نبود «اثر سوختگی ناشی از برخورد موشک» اشاره کردند و یکی از کاربران هم نوشته بود که «بهتر است دوربین را بچرخانید تا خسارات واقعی را ببینیم».

کد خبر: 1227312 برچسب‌ها رژیم صهیونیستی

دیگر خبرها

  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • سیاه‌چاله عظیمی در حیات خلوت زمین رصد شد
  • کشف پرجرم‌ترین سیاه‌چاله ستاره‌ای در کهکشان راه شیری
  • ببینید | کنایه کارگردان معروف به رپ‌خواندن حمید صفت روی آنتن زنده تلویزیون
  • چرا سر نماز حواسمان پرت می شود؟
  • انتشار ویدئوی خسارت موشک‌های ایران به پایگاه نواتیم توسط اسرائیل + فیلم
  • موشک چاله کن و بی‌بی‌سی فارسی؛ ماجرای یک راستی‌آزمایی
  • صحنه‌سازی ناشیانه اسرائیلی ها در پایگاه نواتیم | تصاویر