Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ناصر اسدپور رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: پس از شیوع ویروس کرونا و در پی آن کاهش مسافرت با ناوگان مسافربری عمومی جاده‌ای ، در ۶ ماه نخست امسال شاهد کاهش ۲۱ درصدی در تعداد سرویس‌های انجام شده و همچنین کاهش ۴۴ درصدی تعداد مسافر جابجا شده بین شهری در استان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه بر ضرورت ارتقاء امنیت و آسایش مسافران در جاده‌های بین شهری تاکید و افزود: خوشبختانه با تعامل و همدلی صنوف مسافری با مجموعه این اداره کل تعداد ۲۱۴ شرکت حمل و نقل مسافر در استان فعال بوده که از این تعداد ۶۴ شرکت اتوبوس و ۱۱۶ شرکت سواری کرایه و ۱۶ شرکت مینی بوس و ۱۸ ترکیبی می‌باشند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری مازندران ویروس کرونا شیوه نامه های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مهرداد میرزائیان گفت: در یک ماه گذشته ۹۲۹ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی شهری شهرکرد جابه جا شدند که از این تعداد بیش از ۶۹۴ هزار از ناوگان بخش خصوصی استفاده کردند.
وی ادامه داد: در یک ماه گذشته ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس به فروش رسیده است.
میرزائیان ادامه داد: در راستای رفاه حال شهروندان در حال حاضر ۳ هزار کارت بلیت الکترونیکی دیگر خریداری شده که به زودی تحویل سازمان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت
  • جابه جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی