Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:05:48 GMT

پنج زمین چمن مصنوعی در خراسان جنوبی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۰۱۳۹

پنج زمین چمن مصنوعی در خراسان جنوبی افتتاح شد

فاز نخست دهکده ورزشی تفریحی منطقه نمونه گردشگری بند دره بیرجند شامل زمین چمن مصنوعی فوتبال امروز به نمایندگی از سایر پروژه‌ها در مرکز استان به بهره‌برداری رسید.

این مراسم به مناسبت چهارمین روز هفته تربیت بدنی و ورزش با همراهی فرماندار بیرجند و جمعی از مدیران استان در محل ورودی بند دره بیرجند و به طور همزمان با حضور فرمانداران و مدیران شهرستانی در محل اجرای پروژه‌های دیگر مناطق استان برگزار و کلنگ اجرای ۱۴ پروژه ورزشی با متراژ ۲۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج زمین چمن مصنوعی فوتبال به متراژ هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید که شامل زمین چمن مصنوعی شهید سردار حاج قسم سلیمانی در بند دره بیرجند و همچنین زمین‌های چمن مصنوعی روستاهای گلوباغ در سربیشه، آنیک، تخته جان و براندود در درمیان است.

 پروژه زمین چمن مصنوعی روستای گلوباغ سربیشه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و زمین‌های چمن مصنوعی روستاهای آنیک، تخته جان و براندود درمیان با مشارکت بنیاد علوی به نتیجه رسیده است.

عملیات اجرایی ۹ زمین چمن مصنوعی در روستاهای گازار و شاخن در بیرجند، زنگویی در سرایان، چاه عباس اردونی، کلاته سید علی و چاهشند در نهبندان، ماهیرود و ماخونیک در سربیشه و دیهوک در طبس نیز آغاز شد.

احداث گود زورخانه بین‌المللی شمال شهر بیرجند، سالن ورزشی لانو در سربیشه، سالن ۱۲۰۰ متری حاجی‌آباد در زیرکوه و سالن ۱۲۰۰ متری اسدیه در شهرستان درمیان نیز در این مراسم وارد فاز اجرا شد.

سه پروژه عمرانی نیز روز گذشته (دوشنبه) با حضور سرپرست استانداری خراسان جنوبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسوولان در منطقه مهرشهر بیرجند کلنگ‌زنی شد که مجموعه ورزشی مهر علوی به مساحت هشت هزار متر مربع یکی از آنها است.

برچسب‌ها بیرجند افتتاح طرح خراسان جنوبی پروندهٔ خبری خدمات ماندگار و گام های توسعه در خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند افتتاح طرح خراسان جنوبی بیرجند افتتاح طرح خراسان جنوبی اخبار کنکور زمین چمن مصنوعی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد.

پروژه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا دارای دو سد بتن-غلطکی و لوله انتقال آب ۱۹ کیلومتری است. نیروگاه تولید برق این طرح در عمق ۷۵۰ متری زمین جای دارد.

پروژه چند منظوره اومااویا، همچنین ۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی سریلانکا را تحت آبیاری قرار می‌دهد.

کد خبر 6087325 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا
  • طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۳ اردیبهشت