Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: تمامی فرزندان شهدای سلامت از خدمات سهمیه کنکور، مدارس شاهد و دیگر خدمات خانواده های شهدا بهره مند می‌شوند.

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، محمد حسن کاویانی راد سرپرست دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: هرکسی که در سامانه بنیاد شهید به عنوان شهید شناسایی شود، در تمام خدمات ازجمله سهمیه کنکور، سهمیه آزمون‌ها، مدارس شاهد و غیره مانند دیگر خانواده‌های شهدا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا نیز فرزندان شهدای سلامت نیز از تمامی این خدمات از جمله سهمیه‌های حوزه آموزش و پرورش مانند ثبت نام در مدارس شاهد، تحصیلات عالی شامل سهمیه کنکور، تحصیل رایگان در دانشگاه‌ها، تسهیلات مالی ازجمله وام‌های اشتغال، کارآفرینی سهمیه استخدام و غیره بهره مند خواهند شد.

کاویانی راد تصریح کرد: کسی که طبق مقررات در کمیته احراز بنیاد شهید پذیرفته و برای او پرونده تشکیل شود، هیچ تفاوتی با دیگر شهدا ندارد و تنها نیازمند تکمیل مدارک، مستندات و انجام روال قانونی برای احراز شهادت است. روال احراز شهادت شهدای سلامت نیز به همین گونه است و پس از تصویب نهایی  جزو  خانواده‌های شهید تحت حمایت بنیاد شهید خواهند بود.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا شهید سلامت شاهد خانواده شهید شهدای سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی از اعتبارات و تسهیلات با برنامۀ توانمندساز بنیاد ملی نخبگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در طرح «شناسایی، رشد و تعالی دانشجویان صاحب استعداد برتر در مسیر نخبگی»، هر یک از برگزیدگان پس از انتخاب استاد راهبر، «برنامۀ توانمندساز» خود در مسیر نخبگی را با همکاری وی تدوین و اجرا می‌کنند.

«برنامۀ توانمندساز» شامل مجموعه فعالیت‌هایی است که در چهار بخش «تحصیلی»، «تخصصی و پژوهشی»، «مهارت‌های فردی و حرفه‌ای» و «فرهنگی و اجتماعی» متناسب با مقطع تحصیلی برگزیده و در چارچوب شیوه‌نامه، با همکاری استاد راهبر و برگزیده برای یک‌سال تحصیلی تدوین و اجرا می‌شود.

به منظور انجام فعالیت‌های برنامۀ توانمندساز در مسیر نخبگی از سوی برگزیده، امکان بهره‌مندی از اعتبار و تسهیلاتی را فراهم می‌کند. اعتبار مالی انجام فعالیت‌های برنامۀ توانمندساز در اختیار استاد راهبر قرار می‌گیرد و صرفاً برای انجام فعالیت‌های برنامۀ توانمندساز برگزیده قابل هزینه است.

شایان ذکر است، بنیاد ملی نخبگان با اجرایی‌سازی «شیوه‌نامۀ شناسایی، رشد و تعالی دانشجویان صاحب استعداد برتر در مسیر نخبگی»، از توسعۀ فعالیت‌های نخبگانی دانشجویان صاحب استعداد برتر در مسیر نخبگی با هدف توانمندسازی، مهارت‌افزایی و ایجاد زمینه‌های رشد و شکوفایی حداکثری استعداد‌های فردی و گروهی دانشجویان صاحب استعداد برتر، پشتیبانی می‌کند.

بر این اساس، مبتنی بر رویکرد شناسایی فعال، اطلاعات حائزان شرایط از مراکز مرتبط استعلام و بدون نیاز به ثبت درخواست ذی‌نفعان، برای هر یک در سامانۀ اطلاعاتی بنیاد ملی پرونده تشکیل می‌شود؛ سپس از حائزان شرایط برای ورود به مسیر نخبگی در بنیاد ملی دعوت به عمل می‌آید.

برگزیدگان المپیاد‌های دانش‌آموزی و دانشجویی، رتبه‌های برتر آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها، دانشجویان نمونۀ کشوری، برگزیدگان رویداد‌های معتبر و همچنین توصیه‌شدگان از سوی استادان/ نهاد‌های معتبر، از جمله حائزان شرایط ورود به مسیر نخبگی بنیاد ملی هستند.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • گرامیداشت یادوخاطره شهدای عرصه هویت ملی سیستان وبلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • بهره‌مندی از اعتبارات و تسهیلات با برنامۀ توانمندساز بنیاد ملی نخبگان
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها