Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل خبرگزاری تسنیم برگزاری جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) را اقدام مبارکی در راستای افزایش معرفت و آگاهی درباره سیره اهل‌بیت(ع) به‌ویژه امام رضا(ع) دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس،به نقل از آستان نیوز؛ مجید قلی‌زاده درباره تأثیر جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) در ترویج فرهنگ و آموزه‌های رضوی اظهار داشت: به دلیل عشق و ارادتی که مردم ایران به وجود مقدس آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) دارند، برگزاری چنین جشنواره‌هایی تأثیر بسیاری بر افزایش معرفت، شناخت و عشق بیشتر به حضرت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امروزه خوراک فکری مردم همین فضای مجازی و رسانه‌هاست، افزود: متأسفانه مردم ما زیاد اهل کتاب‌خوانی نیستند و بیشتر به فضای مجازی روی آورده‌اند. لذا جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) کمکی در جهت افزایش معرفت و آگاهی درباره سیره اهل بیت(ع) به‌ویژه امام رضا(ع) است. به نظر بنده این جشنواره پدیده بسیار مبارکی است که می‌تواند با جمع‌آوری یک سری تولیدات بسیار شاخص حول موضوعات جشنواره، در جهت افزایش و معرفت مردم درباره آموزه‌های رضوی گام بردارد.

تولیت آستان قدس رضوی درگذشت حجت‌الاسلام دیانی را تسلیت گفتآستان قدس رضوی 30 هزار پرس غذای گرم در حاشیه شهر مشهد توزیع کرد‌خاطره شنیده نشده تولیت آستان قدس از مجید مجیدی+فیلم

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم با اشاره به جلسه مدیرمسئولان خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها با تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: حجت‌الاسلام‌ مروی در این جلسه توصیه بسیار خوبی برای رسانه‌ها داشتند و آن این بود که فقط به ترویج معارف اهل‌بیت(ع) و امام رضا(ع) بپردازید. بنده معتقدم برگزاری جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) با الهام از همین فرمایش شکل گرفته است. امیدوارم این جشنواره بتواند گام‌های بلندی در زمینه ترویج سیره و آموزه‌های رضوی بردارد.

وی درباره اطلاع‌رسانی برگزاری چنین جشنواره‌ای در سطح کشور تأکید کرد و گفت: بنده معتقدم وظیفه ما رسانه‌ای‌هاست که روی این موضوع کار رسانه‌ای انجام دهیم و اطلاع‌رسانی درستی در این راستا به اقشار مختلف مردم داشته باشیم.

قلی‌زاده ادامه داد: فارغ از هر گونه تفکر و موضع‌گیری سیاسی، وجود مقدس امام رضا(ع) مخاطب همه مردم ماست. همه مردم ما عشق و تعصب خاصی به امام رضا(ع) دارند. بنده تصور می‌کنم در جهت اطلاع‌رسانی دقیق این جشنواره، باید اتفاقات خوبی بیفتد تا همه اقشار به‌ویژه، اصحاب رسانه و هنرمندان بتوانند در این راستا آثار فاخر تولید کنند و نتیجه این کار برگزاری یک جشنواره پربار، پرثمر و مستمر باشد.

انتهای پیام/282/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره رسانه ای امام رضا ع آستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند

به‌گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امید مهدی‌نژاد و سعید سلیمانپور در بخش شعر و داوود امیریان، رضا ساکی در بخش داستان، امیر اسماعیلی و مهدی واقفی در بخش چندرسانه‌ای، احمد عربانی و مجید خسرو انجم در بخش کاریکاتور و محسن فراهانی، علی‌اکبر قاضی‌زاده در بخش نثر، مجموع آثار رسیده به این جشنواره ملی طنز پهلو را ارزیابی می‌کنند.

به گفته دبیرخانه حشنواره ملی طنز پهلو؛ در این جشنواره به ۱۵ نفر از برگزیدگان در ۵ بخش داستان کوتاه طنز، شعر طنز، نثر طنز، طنز چندرسانه‌ای، کاریکاتور و کارتون جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.

دبیر خانه حشنواره ملی طنز پهلو پیشتر اعلام کرده بود  متقاضیان تا روز یکشنبه 31 فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند آثار خود را با موضوعات انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، بسته شدن پنجره جمعیتی در آینده نزدیک و پیر شدن ایران، توهمات اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران، ورزش به ویژه فوتبال، گرانی خودرو، مصائب اینترنت، گرانی خانه و کرایه خانه، آفت‌های فضای مجازی (اعتیاد به گوشی، فودبلاگرها، بلاگرهای بی‌سواد، فیک‌نیوزها و…)، جهان‌گردی ایرانی‌ها و ایران گردی جهانیان،صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، بروکراسی اداری و آزاد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بنابر این گزارش، دارندگان رسانه‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و روزنامه‌نگاران، نویسندگان‌، شاعران، طنزپردازان و هنرمندان می‌توانند با ورود به سامانه جشنواره و ثبت مشخصات به نشانی الکترونیکی http://tanz.pressfestival.ir  آثار منتشر شده خود را ارسال کنند.

گفتنی است؛ آیین پایانی هشتمین جشنواره ملی طنز پهلو به همت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد استان گیلان 11 اردیبهشت ماه در استان گیلان، شهر فومن (زادگاه گل‌آقا) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در گچساران
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در تایباد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • خواستار وعده صادق مدیران میانی استان هستیم
  • فهرست نهایی گروه‌های منتخب جشنواره آئین‌های نمایشی روستایی رضوی اعلام شد
  • اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر
  • اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم در نیشابور