Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@04:14:58 GMT

جشنواره حبیب ویژه تشکل های مذهبی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۰۲۹۴

جشنواره حبیب ویژه تشکل های مذهبی برگزار می شود

ایسنا/گیلان مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: جشنواره حبیب ویژه تشکل های مذهبی در محورهای مواسات، عید غدیر، محرم و صفر و کرونا برگزار می شود.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری جشنواره حبیب اظهار کرد: جشنواره حبیبن در راستای تکریم و تجلیل از تشکل‌های مردم نهاد دینی که یکی از پایه‌های مهم فرهنگ سازی مثبت اجتماعی است برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال با وجود ویروس کرونا مردم با وجود شرایط نامناسب ویروس کرونا در جامعه بار دیگر ارادت خود را به اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) به خوبی نشان دادند گفت: در این میان هیئت های مذهبی به عنوان دیرینه ترین سمن های اجتماعی موثر در کشور با محبت به اهل بیت عصمت و طهارت نقش آفرینی جدی داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه جشنواره حبیب ویژه تشکل‌های مردمی دینی شامل هیئت‌های مذهبی، مؤسسات و خانه‌های قرآنی و گروه‌های جهادی برگزار خواهد شد، یادآور شد: این گروه ها در چالش‌هایی که در فضای اجتماعی، فرهنگی، معیشتی و بهداشتی جامعه وجود داشت به ویژه در ایام کرونا نقش مؤثری را ایفا کرده اند.

حجت‌الاسلام مهدوی ادامه داد: این جشنواره با هدف مطرح کردن نام هیات و تشکل های دینی و نقش کارکردی اجتماعی آنان در جامعه، حفظ ارتباط با هیئت ها و شناسایی و تقدیر از تیم رسانه ای آنها، ایجاد فضای مومنانه و رسانه ای در بین تشکل های مذهبی، تشویق شدن هیئت ها برای توجه به شاخص های هیئت انقلابی، ترغیب هیئت ها به راه اندازی تیم قوی رسانه ای و افزایش کیفیت بازتاب رسانه  ای فعالیت های هیئت های گیلان برای اولین بار در استان گیلان برگزار می شود.

وی علت نامگذاری این جشنواره را ناظر به شخصیت حبیب بن مظاهر و نقش تبلیغی و رسانه‌ای این یار باوفای امام حسینی (ع) عنوان کرد و افزود: فراخوان شرکت در این جشنواره از امروز آغاز و تا روز پنج شنبه هشتم آبان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مردمی و گروه‌های جهادی می‌توانند تولیدات خود در این زمینه را حداکثر تا ۱۵ دقیقه در قالب سی دی به دبیرخانه جشنواره در اداره کل و یا از طریق پیام رسان ها به شماره ۰۹۲۰۲۳۱۷۰۱۱ ارسال کنند.

حجت‌الاسلام مهدوی در پایان محورهای اساسی این جشنواره را مواسات، عید غدیر، محرم و صفر و کرونا عنوان و اضافه کرد: محورهای ارزیابی برای انعکاس میزان حضور و فعالیت جوان و نوجوان، انعکاس محتوا محوری در فرایند هیئت، انعکاس میران ولایت پذیری از سخنان رهبری مبنی بر رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا، انعکاس مجلس آرایی و فضا سازی بصری، کیفیت کار رسانه ای و همچنین میزان بازخورد آن در سطح رسانه های استان، انعکاس و نقش هیات در فصل اولیه کرونا و خدمت رسانی به مردم و انعکاس نقش هیات در رزمایش مواسات و... از شاخص های ارزیابی این جشنواره است.

[انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی جشنواره حبیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی  گفت : براساس برنامه ریزی صورت گرفته، نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان گرامیداشت زنده یاد (محمد سلمان اکبری) در اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این دوره از رقابت از ۲ ماه قبل داده شده و براساس آخرین جمع بندی صورت گرفته، تاکنون ۱۶ تیم از هیات مذهبی زاهدان برای شرکت در این دوره از رقابت اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین فعالان هیاتی را از اهداف برگزاری این دوره از رقابت بیان کرد و افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته رقابت تیم ها از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه جاری در سالن‌های تعیین شده از ساعت هفت تا ۹ شب با حضور داور لیگ برتر کشور انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از رقابت به چهار تیم منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام جهانشاهی از عموم مردم برای حضور،‌ مشاهده و تشویق تیم‌ها در این رقابت دعوت کرد و گفت: در حین برگزاری رقابت، برنامه های فرهنگی خوبی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • می‌خواهند همان بلایی که سر تلویزیون آورند را، سر پلتفرم‌ها هم بیاورند/ آیینه شبکه نمایش خانگی را نشکنید
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • برگزاری ۷ طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر