Web Analytics Made Easy - Statcounter

در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سید محسن موسوی، مدیر تعاون روستایی البرز گفت: در شش ماهه سال جاری پنجاه تن مواد سوختی و۷۰۴ هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی (گاز مایع و طبیعی)  توسط شبکه تعاونی های تحت پوشش استان بین کشاورزان و روستائیان البرزی تامین و توزیع شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تعاون روستایی البرز با بیان این که این فراورده ها توسط فروشگاه‌ها و واحدهای مجاز تشکل های بخش کشاورزی در امر عرضه سوخت انجام شده است، افزود: از جمله وظایف مهم شبکه تعاونی های روستایی توزیع مواد سوختی به منظور کاهش هزینه های تولید و همچنین رفاه حال کشاورزان وبهره برداران و روستائیان با کاهش هزینه های ناشی از تردد مردمان ساکن در روستاها است.

موسوی با اشاره به این که تامین سه هزار و۲۱ تن انواع کودهای شیمیایی را از دیگر اقدامات تعاون روستایی است، افزود: کودهای شیمیایی شامل اوره، سولفات پتاسیم، کودهای ریزمغذی وآلی است.

انتهای پیام / ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فراورده های نفتی کودهای شیمیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سید کاظم موسوی گفت: شبکه تعاون روستایی شهرستان لامرد با خرید تضمینی بیش از سه هزار و ۷۵۰ تن گندم بیشترین میزان تضمینی را در میان شهرستان‌ها داشته است.
وی با بیان اینکه قیمت مصوب خرید تضمینی گندم در کشور، امسال ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است، اعلام کرد: حدود ۱۰۰ مرکز در شبکه تعاون روستایی استان گندم را به صورت تضمینی از کشاورزان ، خریداری می کنند.
موسوی بیان کرد: پارسال، ۶۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان با نرخ تضمینی ۱۵ هزار تومان خریداری شد .
استان فارس یکی از قطب های مهم تولید محصول راهبردی  گندم در کشور محسوب می شود  و برداشت گندم از نیمه اول فروردین در شهرستان‌های جنوبی  آغاز شده و تا پایان تابستان در نیمه شمالی فارس، ادامه داد.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده دامی و کشاورزی
  • ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستا‌های لرستان توزیع شد
  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • خرید توافقی ۳۱ هزار تن سیب زمینی