Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع آلمانی سابق توپچی ها می گوید شرایط زندگی اوزیل نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته است. 

پر مرته ساکر می گوید تمرکز مسوت اوزیل در سالهای اخیر دستخوش تغییر شده است و فوتبال دیگر در اولویت هافبک آلمانی آرسنال قرار ندارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، مسوت اوزیل در فصول اخیر آن بازیکنی نبوده است که هواداران آرسنال انتظارش را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک سابق مانشافت، حتی یک دقیقه هم در فصل جدید فرصت بازی پیدا نکرده است و قرار نگرفتن در لیست توپچی ها برای لیگ اروپا نشان می دهد او دیگر در برنامه های میکل آرتتا جایی ندارد. پر مرته ساکر اما، که مدیریت آکادمی آرسنال را بر عهده دارد، در خصوص شرایط مسوت اوزیل گفت: 

در بیرون زمین، چیزهای زیادی نسبت به گذشته برای او تغییر کرده است. او ازدواج کرده و خانواده دارد و شاید اولویت ها و تمرکزش بر روی مسائل تغییر کرده است. با این حال او هنوز هم از فوتبال بازی کردن، خوشحال است. او تنها بازیکنی است که من در سه تیم، وردربرمن، آرسنال و تیم ملی آلمان با او هم تیمی بودم. بنابراین متاسفم که او اکنون در شرایطی قرار دارد که از توانایی هایش استفاده نمی شود. 

همچنین بخوانید: 

مارتین کیون: مسوت اوزیل در حال حاضر آن بازیکنی نیست که آرسنال قراردادش را در سال 2018 تمدید کرد مسوت اوزیل بابت وفاداری خود به آرسنال 8 میلیون پوند پاداش دریافت کرد مسوت اوزیل و رد پیشنهاد نجومی النصر عربستان 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسوت اوزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی پروین در حاشیه تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پرسپولیس با بازی‌هایی که انجام می‌دهد و روندی که در پیش گرفته، قهرمان می‌شود.چند ماه قبل به رضا درویش گفتم وقتی بازیکنان می‌گویند اوسمار خوب است او را به عنوان سرمربی انتخاب کنید. الان هم تیم خوب نتیجه می‌گیرد و با این روند قهرمان می‌شود.

وی در واکنش به بیانیه‌نویسی باشگاه‌ها علیه یکدیگر، اظهار داشت: بارها گفته‌ام که بیانیه‌نویسی اشتباه است. به هر حال مسابقه برد و باخت دارد. اینطور نباید باشد که ما ببازیم یک اطلاعیه بدهیم یا اگر آنها شکست خوردند بیانیه بدهند.

پروین یادآور شد: تمام تمرکز پرسپولیس باید روی ۷ بازی باقی مانده باشد و صحبت‌هایی که کدام بازیکن می‌ماند یا می‌رود نباید مطرح شود. فصل که تمام شد هر بازیکنی که پیراهن پرسپولیس را دوست داشته باشد، می‌آید و قرارداد امضا می‌کند.

وی تصریح کرد: هر بازیکنی که دوست ندارد در تیم بماند، باید با او خداحافظی کرد. به زور نمی‌شود بازیکنی را نگه داشت.

سرمربس اسبق پرسپولیس، تاکید کرد: اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد، حتی اگر تیم دیگری پول بیشتری به او بدهد، تیمش را نمی‌فروشد. اگر به خاطر پول باشد می‌گویم آن بازیکن برود. معتقدم جای بازیکن پولکی در تیم ما نیست.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896014

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • آیا بازیکنی که روی او خطا شده باید ضربه پنالتی را بزند؟
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان
  • پروین: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ!
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست
  • انریکه و ناصر باعث نابودی امباپه شدند!