Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:59:30 GMT

جاماندگان بزرگ از فهرست تیم رویایی فرانس‌فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۰۳۹۱

جاماندگان بزرگ از فهرست تیم رویایی فرانس‌فوتبال

عدم حضور نامهای بزرگی مثل اولیور کان، شوچنکو، مودریچ و کاکا در فهرست نامزدهای تیم رویایی فرانس فوتبال واکنش‌های زیادی به دنبال داشته.

به گزارش "ورزش سه"، فرانس فوتبال امسال در غیاب مراسم توپ طلا تصمیم گرفت به جای این جایزه یک تیم رویایی از بهترینهای تاریخ فوتبال انتخاب و معرفی کند. فرانس فوتبال در هر پست ده ستاره را به عنوان نامزد معرفی کرده تا در نهایت از میان 100 نفر 11 نفر به عنوان تیم رویایی تاریخ فوتبال انتخاب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم رویایی فرانس فوتبال آرایش 3-4-3 دارد و شامل پستهای دروازه بان، دفاع راست، دفاع وسط، دفاع چپ، دو هافبک دفاعی، دو هافبک تهاجمی، یک وینگر چپ، یک وینگر راست و یک مهاجم می‌شود. اما مثل هر تیم رویایی دیگری در فهرست فرانس فوتبال جای خالی ستاره‌های بزرگی احساس می‌شود که غیبت‌شان شوکه کننده بوده و واکنش‌های زیادی برانگیخته.

 

دروازه بان

مهمترین سنگربانی که جالی خالی اش در فهرست 10 نفره نامزدهای فرانس فوتبال به چشم می‌خورد و غیاب او در این فهرست واقعاً عجیب است کسی نیست جز اولیور کان.

 

 

کسی که در جام جهانی 2002 به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب شده و با اینکه در فینال مقابل رونالدوی برزیلی کم آورد و مانع از دست یابی ژرمنها به جام جهانی شد ولی بدون شک یکی از بزرگترین دروازه بانهای تاریخ فوتبال است.

 

مدافعین

در سه پست دفاعی تیم رویایی فرانس فوتبال هم جای خالی چند مدافع بزرگ احساس می‌شود. در دو پست دفاع کناری نه از دنی آلوس خبری هست و نه از خاویر زانتی.

 

 

در پست دفاع وسط هم جای خالی کارلس پویول و فرناندو هیرو دیده می‌شود.

 

هافبکها

با اینکه فرانس فوتبال در فهرست نامزدهای خود نام 20 هافبک دفاعی بزرگ را آورده اما همچنان جای ستاره‌های بزرگی خالی است. کسانی مثل پاتریک ویرا، گنارو گتوزو و کلود ماکه له‌له.

 

 

در پست هافبک تهاجمی وضعیت از این هم عجیبتر است چرا که نام کسانی در این فهرست خالی است که برنده توپ طلا بوده اند. کاکا، لوکا مودریچ و پاول ندود بزرگترین غایبین این پست هستند.

 

مهاجمین

تعداد مهاجمینی که در فهرست فرانس فوتبال غایب هستند بیشتر از سایر پستها به نظر می‌رسد. از جمله مهمترین آنها می‌توان به این اسامی اشاره کرد: آندری شوچنکو، مایکل اوون، رائول، الساندرو دل پیرو، هوگو سانچس، میروسلاو کلوزه، اریک کانتونا، لوئیس سوارز، پاکو خنتو، داوید ویا و فرناندو تورس.

 

برنده‌های سابق توپ طلا که از فهرست جا ماندند

جالب ترین نکته درباره نامزدهای فرانس فوتبال این است که چند نفر از بزرگان تاریخ فوتبال که اتفاقاً توپ طلا را از فرانس فوتبال دریافت کرده اند در این فهرست حضور ندارند: کاکا، مودریچ، ندود، اوون و شوچنکو.

 

از دیگر جامانده‌های برنده توپ طلا که به سالهای دور برمی گردند می‌توان به عمر سیووری، دنیس لا، فلورین آلبرت، پائولو روسی، آلن سیمونسن، ایگور بلانوف و ژاپن پیر پاپن اشاره کرد.

 

 

 

 

توپ طلا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: توپ طلا تیم رویایی فرانس فوتبال تاریخ فوتبال توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره

به گزارش همشهری آنلاین، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان و همینطور مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرده تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

کنفراس مربیان تیم‌های ملی قاره آسیا که در جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود.

کد خبر 846022 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی امیر قلعه‌ نویی

دیگر خبرها

  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • بمب بزرگ استقلال پس از تغییر مالکیت
  • اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • ببینید | رویایی که برای صهیونیست‌ها تبدیل به کابوس شد
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • خطر خالی ماندن ظرفیت دستیاری برخی رشته‌های تخصصی
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره
  • دعوت از قلعه‌نویی در گردهمایی بزرگ مربیان قاره
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم