Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس،از مهلت یکماهه به نانوائی ها جهت استفاده از گاز شهری خبر داد.

 به گزارش  خبرگزاری برنا در هرمزگان، حسین باباخانی در جلسه کارگروه گندم و آرد شهرستان با اشاره به  گزارش رئیس اداره گاز شهرستان در خصوص آخرین وضعیت گازکشی محلات شهر بندرعباس گفت: بیش از ٢٠ درصد شهر بندرعباس بطور کامل گاز کشی شده و آماده بهره برداری و مابقی نیز در حال اجرا می باشد لذا ضرورت دارد در محلات که اجرای کامل گازکشی شده شهروندان خصوصا اصناف و واحدهای تجاری نسبت به دریافت و خرید انشعاب و استفاده از این ظرفیت ایجاد شده استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت : محلات شهرک توانیر،گلشهرجنوبی تا خیابان صمدو،مسکن مهر پیامبر اعظم، شهرک نبوت، الهیه شمالی،شهرک فجر،شهرک طلاییه تا شهرک امام رضا،الهیه جنوبی،شهرک توحید، بهشت بندر، زعفرانیه، شرق بلوار دانشگاه، چهار راه پگاه، کوی نواب، داماهی بطور کامل گاز کشی شده و آماده بهره برداری می باشد و نانوایان مستقر در این محلات یکماه فرصت دارند تا نسبت به خرید و نصب انشعاب گاز اقدام نمایند و در صورت عدم اقدام سهمیه سوخت آنان قطع می گردد.

معاون فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد : با توجه به گزارشهای دریافتی و بازدید های صورت گرفته جهت برخورد با کم فروشی و گرانفروشی بازرسی و نظارت بر نانوائی ها تشدید و با هرگونه تخلفات صنفی نانوایی ها برخورد جدی می گردد که در این زمینه بیش از ٢٠ واحد نانوایی بدلیل عدم رعایت دستوراعمل های بهداشتی و کم فروشی ظرف یک هفته گذشته پلمپ و تعداد ٥٠  پرونده نیز بدلیل تخلفات صنفی توسط بازرسین صمت تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال گردیدند.

 باباخانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گزارش اداره تعاون روستایی و جهاد کشاورزی در خصوص شروع فصل کشت و حضور کارگران فصلی در روستاهها و افزایش جمعیت بر ضرورت تامین آرد فوق العاده جهت تامین کسری آرد مورد نیاز  روستاهها تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گاز شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات شهادت ۴ رزمنده حزب‌الله در حملات رژیم صهیونیستی

به گزارش همشهری آنلاین، در بیانیه حزب‌الله آمده است که در حملات رژیم صهیونیستی به شهرک‌های «طیر حرفا» و «الناقوره» در جنوب لبنان چهار رزمنده آن به شهادت رسیدند.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی لبنان، در این حملات همچنین ۲ امدادگر و یک غیرنظامی نیز به شهادت رسیدند.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسماً به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریباً ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیراً رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.

کد خبر 840987 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • بایدن: کشورهای عربی آماده‌اند اسرائیل را کاملاً به رسمیت بشناسند!
  • بایدن: کشورهای عربی برای اولین بار آماده هستند اسرائیل را کاملاً به رسمیت بشناسند
  • ادعای بایدن: کشورهای عربی آماده هستند اسرائیل را کاملاً به رسمیت بشناسند
  • تحقق شعار سال موجب استقلال کامل در حوزه اقتصادی می شود
  • عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری
  • تلفات قابل توجه صهیونیست‌ها در عملیات مقاومتی در اریحا+ فیلم
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا
  • جزئیات شهادت ۴ رزمنده حزب‌الله در حملات رژیم صهیونیستی
  • مدیریت‌شهری قزوین پاسخگوی آب‌گرفتگی شهرک دانش باشد
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد