Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:26:11 GMT

ضرورت تامین سوخت مورد نیاز همه مناطق استان زنجان

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۰۴۳۲

ضرورت تامین سوخت مورد نیاز همه مناطق استان زنجان

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: آمارها در هر بخش باید حالت مقایسه‌ای باشد تا بتوانیم تحلیل کنیم.

فتح‌الله حقیقی صبح امروز (۲۹ مهرماه) در ستاد مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به نزدیک شدن فصل سرما در منطقه، به ضرورت آمادگی همه مسئولان برای مواجهه با شرایط خاص، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما باید مستمر شرایط پایش شده و اطلاعات جوی در اختیار مردم و مسئولان امر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح‌ کرد: ظرف یک هفته جلسه ستاد بحران تشکیل شده و میزان آمادگی شهرستان‌ها بررسی و اعلام شود. باید ظرف دو هفته مناطق و محلات با ریسک‌پذیری بالا شناسایی و اولویت‌بندی‌ها انجام شود تا مناطق خطرپذیری را شناسایی و ابتکار عمل را در دست داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان به ضرورت تامین سوخت مورد نیاز همه مناطق در استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی دستگاه‌های امدادی برای مواجهه با شرایط خاص خود را آماده نگه داشته و امکانات را فراهم کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به هماهنگی نیروهای مسلح در استان، گفت: زمستان سال قبل تجربه بهره‌مندی از توان نیروهای مسلح را داشتیم و بهتر است امسال با برنامه‌ریزی از پراکنده‌کاری پیشگیری کنیم.

وی تاکید کرد: همه امکانات بخش خصوصی و دستگاه‌های دولتی را باید شناسایی کرده تا در شرایط خاص بتوانیم امکانات را بسیج کنیم. دستگاه‌های خدمات‌رسانی نیز باید کمک‌حال بوده و با لایروبی مسیل‌ها شرایط را مدیریت کنند.

استاندار زنجان به ضرورت بیمه ساختمان‌ها نیز اشاره کرد و یادآور شد: تلاش شود تا همه ساختمان‌ها بیمه شوند و این امر فرهنگ‌سازی شود تا در این زمینه بتوانیم به موفقیت‌هایی برسیم.

در ادامه مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها پاییز و زمستان معتدل‌تری نسبت به سال قبل را تجربه خواهیم کرد، گفت: در سال زراعی گذشته میزان بارش کشور ۲۹۸.۱ میلی‌متر بود که نسبت به سال ماقبل ۶ درصد کاهش داشته و نسبت به بلند مدت ۲۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

محمدرضا رحمن‌نیا تصریح کرد: در سال زراعی گذشته در استان زنجان شاهد بارش ۳۶۴ میلی‌متری نزولات جوی بودیم که در مقایسه با سال قبل‌تر  یک درصد کاهش و نسبت به میانگین بلند مدت ۱۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

شهرام میرزایی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه موجودی انبارهای هلال‌احمر باید ۲ درصد جمعیت باشد، اقلام امدادی در استان در حال حاضر ۱.۵ درصد جمعیت است که با تخصیص اعتبار در حال خرید مابقی اقلام هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان مدیریت بحران استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدورسندتفکیکی برای دوهزارقطعه از اراضی طرح مسکن ملی درسیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، حسینعلی کریمی با بیان اینکه تامین زمین مهمترین و نخستین اقدام در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن است، گفت: به منظور تسهیل در امر اخذ پروانه ساختمانی نیز اخذ تسهیلات بانکی در اجرای این طرح مهم بعد از تامین زمین مورد نیاز با همکاری اداره کل ثبت اسناد استان و تهیه صورتجلسه تفکیکی نسبت به اخذ سند این اراضی اقدام کردند.
معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همواره تلاش همکاران ما بر این بود که اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن استان را علاوه بر اراضی در اختیار این اداره کل از محل شناسایی زمین‌های بلا استفاده و مازاد در اختیار سایر دستگاه‌های دولتی و سایر موارد مورد امکان تامین کنند، افزود: اخذ سند برای ۱۸۰ هکتار از اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی استان بنام سازمان ملی زمین و مسکن و رفع تصرف حدود ۲۰۰ هکتار از اراضی دولتی گامی ارزشمندی در تامین اراضی مورد نیاز این طرح ملی در استان بوده است.

دیگر خبرها

  • تامین آب شرب روستا‌های کیله و بالابان شهرستان پیرانشهر
  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • ارائه ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسوولان در رفع مشکلات مردم
  • تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • صدورسندتفکیکی برای دوهزارقطعه از اراضی طرح مسکن ملی درسیستان وبلوچستان
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ ضرورت افزایش بودجه در سال جدید