Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-یک شبکه ترکیه‌ای اطلاعات مربوط به بازداشت یک فرد متهم به جاسوسی برای امارات در ترکیه را فاش کرد.

شبکه ترکیه‌ای «تی.آر.تی»، امروز (سه‌شنبه)، در گزارشی خبر دستگیری جاسوس امارات در ترکیه را تأیید و جزئیاتی درباره آن را فاش کرد.

طبق این گزارش، این شخص که توسط سازمان اطلاعات ترکیه دستگیر شده است، اردنی است و اصالتی فلسطینی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش آمده است که فرد بازداشت شده، درباره ترکیه و معارضان عرب برای امارات اطلاعات جمع آوری می‌‌کرده است.

روز شنبه این هفته بود که  یک مسئول امنیتی ترکیه که خواست نامش فاش نشود، خبر داده بود که دستگاه اطلاعاتی ترکیه یک فرد مظنون به جاسوسی علیه عرب‌ها را در ترکیه را بازداشت کرده است.

این مسئول امنیتی فاش کرده که فرد بازداشت شده با گذرنامه غیراماراتی به ترکیه سفر کرده است؛ اما مسئولان ترکیه به اسناد محرمانه‌ دست یافته‌اند که ارتباط این فرد با امارات را نشان می‌دهد.

ترکیه سال گذشته نیز دو فرد مظنون به جاسوسی علیه اعراب از جمله شخصیت‌های سیاسی و دانشجویان را بازداشت کرد و مشخص شد این فرد برای امارات جاسوسی می‌کرده است.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، یادداشت تفاهم راه توسعه بین ترکیه، عراق، قطر و امارات تحت حمایت رئیس‌جمهور اردوغان و نخست‌وزیر عراق در بغداد به امضا رسید.

یادداشت تفاهم بین ترکیه، عراق، قطر و امارات تحت حمایت رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه و محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق در خصوص همکاری در پروژه راه توسعه در بغداد، پایتخت این کشور امضا شد.

عبدالقادر اورال‌اوغلو، وزیر حمل و نقل و زیرساخت ترکیه، رزاق محیبس الصداوی، وزیر حمل و نقل عراق، جاسم بن سیف السلیطی وزیر حمل و نقل و ارتباطات قطر و سهیل محمد المزروعی وزیر انرژی و زیرساخت امارات نیز در مراسم امضای یادداشت تفاهم حضور داشتند.

گفتنی است رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه برای انجام دیدارهای رسمی صبح امروز عازم عراق شد و در فرودگاه بین المللی بغداد مورد استقبال محمد شیاع السودانی، نخست وزیر و سایر مقامات عراقی قرار گرفت.

 

دیگر خبرها

  • چرا حکم فردی که به جاسوسی اعتراف کرده است اجرا نمی شود؟/ پدرم راضی نیست با فردی که دستش به خون دانشمندان هسته‌ای آغشته بوده مبادله شود+فیلم
  • چرا حکم فردی که به جاسوسی اعتراف کرده است اجرا نمی شود؟/پدرم راضی نیست با فردی که دستش به خون دانشمندان هسته‌ای آغشته بوده مبادله شود+فیلم
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • آلمان ۳ مظنون جاسوسی برای چین را دستگیر کرد
  •  سرشبکه هرمی ترینوست دستگیر شد
  • بازداشت ۳۶ مظنون داعشی در ترکیه