Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبایی با توجه به شرایط پیش آمده از بحران ویروس کرونا و تراکم جلسات دفاع آنلاین در روزهای پایانی مهر ماه، مهلت دفاع از پایان نامه یا رساله تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه در صورت اخذ سنوات تحصیلی نیم سال دوم ۹۹-۹۸ تا ۱۵ آبان ماه جاری تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت آموزشی دانشگاه اعلام کرد: براساس مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه مورخ ۱۵ شهریور ۹۹ و حسب درخواست دانشکده ها با توجه به شرایط پیش آمده از بحران ویروس کرونا و تراکم جلسات دفاع آنلاین در روزهای پایانی مهر ماه، مهلت دفاع از پایان نامه/رساله تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه در صورت اخذ سنوات تحصیلی نیم سال دوم ۹۹-۹۸ تا پایان وقت معین در روز پنج شنبه مورخ  ۱۵ آبان تمدید شده است.

دانشجویان این دانشگاه می توانند در صورت قبولی در دفاع از پایان نامه/رساله، فارغ التحصیل نیمسال دوم ۹۹-۹۸ شناخته شوند.

کد خبر 5052446 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی پایان نامه دانشگاه ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ویروس کرونا آموزش مجازی دانشگاه پیام نور سازمان سنجش دانشگاه های علوم پزشکی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشجویان مرکز سنجش آموزش پزشکی رتبه بندی دانشگاه ها سال تحصیلی جدید پذیرش بدون آزمون آموزش پزشکی تحصیلات تکمیلی دانشگاه دفاع از پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از 67 هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه 8 اردیبهشت نسبت به ثبت كدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداكثر 50 كدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی كه در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس كدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از كدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

او در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمديد مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دكتري سال 1403 که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان