Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، مهدی صادقی نیارکی، معاون صنایع وزارت صمت در گفت‌وگو با خانه ملت برنامه‌های وزارت صمت برای ساماندهی بازار خودرو را تشریح کرد که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

عرضه ۱۵۳ هزار دستگاه خودرو به بازار تا پایان سال 

- مقرر است تا پایان سال ۱۵۳ هزار دستگاه خودرو با تحویل سه ماهه، (ماهانه حدود ۲۵ هزار دستگاه) در برنامه فروش فوق العاده خودروسازان به بازار عرضه شود تا بخشی از تقاضای بازار پاسخ داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرانی خودرو ناشی از نقدینگی و سوداگری است

- فاصله حاشیه بازار و قیمت‌های مصوب توسط شورای رقابت ناشی از نقدینگی و سوداگری است و این امر موجب رشد چشم‌گیر قیمت خودرو شده است.

- این موضوع در طرحی که در کمیسیون صنایع و معادن مجلس تحت عنوان طرح ساماندهی و تحول بازار خودرو در دست بررسی دارد، پیگیری می‌شود، ما نیز پیشنهادات مشخصی مانند عایدی سرمایه و گسترش پایه‌های مالیاتی جدید داریم تا خودرو به دست مصرف‌کننده واقعی به عنوان کالای مصرفی بادوام برسد.

در تلاش هستیم فرمولی برای ساماندهی بازار خودرو تدوین کنیم

- در تلاش هستیم با همکاری با کمیسیون صنایع و معادن مجلس مدل و فرمولی برای ساماندهی بازار خودرو تدوین کنیم تا از یک سو خودروسازان دچار زیان و ضرر نشده و سود منطقی به دست آورند تا بتوانند در پلت فرم‌های جدید سرمایه‌گذاری کنند و از سوی دیگر نحوه عرضه به گونه‌ای باشد که سرمایه‌های سرگردان وارد این بازار نشده و انگیزه ای برای سوداگری در بازار ایجاد نشود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو وزارت صنعت بازار ساماندهی برای ساماندهی بازار خودرو هزار دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانمایی پرنده‌فروشان دربازار پرندگان خلیج فار‌س

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون توسعه، سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: با توجه به هماهنگ نبودن این صنف با دیگر صنف‌های مستقر در مجتمع صنفی خدماتی خاوران این مرکز رونق چندانی نداشت.

فردین رحمان‌نژاد، افزود:تخصیص غرفه‌های بازار پرندگان غرب به فروشندگان بازار پرندگان شرق در نشستی، با حضور کسبه واجد شرایط، سرمایه گذار، دستگاه‌های نظارتی شرکت ساماندهی، نائب رییس و بازرس اتحادیه مربوطه، از طریق قرعه‌کشی انجام شد.

وی گفت: واحد‌های پرنده‌فروشی در بازار پرندگان شرق تا اواسط اردیبهشت به طور کامل به بازار پرندگان خلیج فارس منتقل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جانمایی پرنده‌فروشان دربازار پرندگان خلیج فار‌س
  • جوسازی علیه ساماندهی معافیت‌ها / پایان پرداخت سود از جیب دولت
  • جوسازی علیه ساماندهی معافیتها/ پایان پرداخت سود از جیب دولت
  • هجوم شاسی‌بلندهای کوچک چینی به بازار خودروی ایران!/ عکس
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشریح برنامه‌های ارتش زنجان در روز نیروی زمینی
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم