Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هوشنگ بازوند» روز سه‌شنبه در پیامی به مناسبت روز ملی صادرات افزود: ۲۹ مهر ماه که در تقویم کشور ایران اسلامی به نام روز ملی صادرات نامگذاری شده، یادآور سخت کوشی و تلاش جهادگران عرصه اقتصادی است که این روزها در نبرد با تحریم‌ها که نوک پیکان آن اقتصاد ایران را نشانه رفته سربلند بیرون آمده‌اند.

او گفت: امروز به همت صادرکنندگان و تجار ایرانی، آوازه برند کالای ایرانی در سراسر دنیا پیچیده و جای خود را در بسیاری از بازارهای جهانی باز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: در چنین شرایطی بر دولتمردان واجب است راه را برای این تلاشگران هموار کنند تا دیگر دل نگرانی بابت موانع داخلی نداشته باشند.

بازوند اضافه کرد: بدیهی است با فروکش کردن شرایط حاد بیماری کرونا، آیین شایسته شان این بزرگواران به مناسبت روز ملی صادرات و تجلیل از تلاش‌های صادرکنندگان برگزار خواهد شد.

استان کرمانشاه با ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با ۲ بخش کُرد و عرب نشین کشور عراق و داشتن ۶ مرز رسمی و بازارچه فعال، سالانه حدود نیمی از کل صادرات کالاهای غیرنفتی کشورمان به عراق را به خود اختصاص می‌دهد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند روز صادرات تحریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند روز صادرات تحریم استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند روز صادرات تحریم اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات دولت برای کمک به تجارت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، صادرات غیر نفتی کشور در سال گذشته با کاهش نزدیک ۹ درصد به ۴۹/۴ میلیارد دلار رسیده است. ارنظر کارشناسان اقتصادی تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، پایین آمدن قیمت جهانی خرید کالاها، افزایش رقایت در بازار‌های جهانی و مقررات و آیین نامه‌های خلق الساعه تجاری از موثر در کاهش صادرات کشور بوده است.  

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • دانشگاه‌های تحقیقاتی چگونه اقتصادهای منطقه‌ای را تقویت می‌کنند؟
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • تاکید صفری بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • اقدامات دولت برای کمک به تجارت
  • رقابت نابرابر صادرکنندگان با قاچاقچیان زعفران
  • پنج میلیارد و ۷۳۰ میلیون دلار میزان مبادلات تجاری مرز رسمی پرویزخان
  • با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم
  • بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد