Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم تراکتور گفت: متأسفانه حباب افزایش قیمت بازیکنان در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین تراکتور به خبرنگاران اظهار کرد: نباید اهداف کوچکی داشته باشیم، نباید با گرفتن یک تیک آبی برای اینستاگرام حالمان با حال قهرمانی یکی باشد. کمترین چیزی که باشگاه تراکتور می‌توانست داشته باشد تیک آبی برای اینستاگرام باشگاه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نسبت به فصل گذشته پنج بازیکن خارجی‌مان و پنج بازیکن ترکیب اصلی‌مان را از دست دادیم. در بازار نقل و انتقالات قیمت‌ها به صورت کاذب بالا رفته و واقعی نیست. نمی‌شود بازیکنی که فصل گذشته یک و نیم میلیارد قراردادش بوده الان پنج و نیم میلیارد بخواهد؛ یا بازیکنی که 3 میلیارد بوده امسال 10 میلیارد درخواست کند. این حباب است ولی متأسفانه این حباب در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

سرمربی تیم  تراکتور افزود: بازیکنی که سال گذشته قراردادش 3، 4 میلیارد بوده امسال از باشگاه ما 10 میلیارد خواسته است. سیاست‌گذاری که ما با مالک، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره داشتیم این بود که در عین حالی که باید نقاط ضعف را پوشش بدهیم و خواسته هواداران را عملی کنیم، زیاد وارد این فضای حباب هم نشویم. باشگاه ما خصوصی است و مالک باشگاه برای اموالش زحمت کشیده و از همه مهمتر به بالا رفتن آوازه باشگاه تراکتور کمک کرده است.

وی ادامه داد: امکانات تمرینی ما با امکانات تیم‌های صنعتی برابری می‌کند و حتی در امکانات لجستیکی بالاتر هم هستیم. نقاط ضعفمان را می‌دانیم و سعی کردیم آنها را پوشش دهیم ولی سعی کردیم آینده را هم ببینیم. ما هفت، هشت بازیکن جوان خیلی خوب جذب کردیم که سه، چهار بازیکن را در تیم‌های پایه دیدم و به بزرگسالان آوردم. باید فشرده و صمیمی زحمت بکشیم. سال بسیار سختی را پشت سر می‌گذاریم. رقبا از دید ما متأسفانه و از دید خودشان خوشبختانه بودجه مصوب دارند و شرایط تیم‌های صنعتی فرق می‌کند و دست به خریدشان از ما خیلی بهتر بوده است.

منصوریان تصریح کرد: بازیکنی که اینجا از ما 5 میلیارد و نیم درخواست کرده بود که 2 میلیارد و نیم می‌ارزد، به آن باشگاه‌ها رفته و 6 میلیارد گرفته است. این دلیل نمی‌شود که چرا آنها خرج کردند و ما هزینه نکردیم. شاکله اصلی و 13 بازیکنمان را حفظ و سعی کردیم پنج، شش بازیکن زیر 23 سال و زیر 25 سال بیاوریم و هفت خرید جدید هم انجام دادیم. تا دو روز دیگر هم فکر می‌کنم همه بازیکنان به جمع ما اضافه شوند. تنها نکته این است که ما دیر دور هم جمع شدیم.

وی یادآور شد: سعی کردیم کار را فشرده‌تر کنیم. با تمام این صحبت‌هایی که من می‌کنم و 9 نفر از تیم ما جدا شدند، اما هوادار تبریز فوتبال ایران را دو قطبی نمی‌داند. قطعاً اگر هواداری بتواند در هر کجا ترکی صحبت کند، یکی از انتخاب‌های اول و دومش تیم تراکتور است. همین موضوع سطح توقع را بالا می‌برد. با تمام این اوصاف ما باید تیممان را برای قهرمانی آماده کنیم. در دو سال گذشته تراکتور با تمام هزینه‌هایی که انجام داده چهارم و پنجم و یک‌بار قهرمان حذفی شده است. باید امسال استارت خوبی بزنیم. به این جوانان خیلی امیدوارم و اولین‌کاری که می‌کنیم این است که یک تیم دوست و صمیمی درست می‌کنیم. در مرحله دوم کار بدنسازی و تاکتیکی را بسیار فشرده انجام می‌دهیم. من فکر می‌کنم شرمنده هواداران تراکتور نخواهیم شد.

ادامه دارد...

منبع: آنا

کلیدواژه: علیرضا منصوریان تراکتور هواداران سعی کردیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است

بازیکن سابق استقلال گفت: تراکتور شکننده ظاهر شده و به‌رغم حمایت هوادارانش و شاید با حضور کادرفنی جدید، نمی‌تواند شکست ناپذیر باشد.

به گزارش مشرق، فرشاد فلاحت زاده، در خصوص رقابت استقلال و پرسپولیس در جدول مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: استقلال در صدر جدول است و باید تا پایان فصل همه امتیازات را بگیرد. کوچک‌ترین لغزشی موقعیت این تیم را به خطر می‌اندازد. اعضای تیم باید نهایت تلاش خود را بکنند از طرفی داوری حساس‌ترین موضوع است. خواسته یا ناخواسته داوری‌ها به ضرر استقلال بوده است. از لحاظ روحی روانی روی تیم تأثیر گذاشته و از طرفی داوران برای رقیب سنتی امتیاز جمع کردند البته نمی‌گویم به نفع گرفتند ولی اشتباهات سهوی آنها به نفع رقیب شده است.

وی ادامه داد: با همه مسائلی که پیش آمده ولی قهرمانی دست استقلال است و اختلافاتی که بین علی خطیر و جواد نکونام شکل گرفته مزید بر علت شده تا بازیکنان تمرکز همیشگی را نداشته باشند. نمونه‌اش دیدار با شمس آذر که برتری ۳ بر صفر به خاطر خستگی تیم جای خود را به پیروزی ۳ بر ۲ داد. استقلال ۱۳ بازیکن دارد و با کمبود بازیکن مواجه است. مصدومیت یامگا و مهدی پور تا پایان فصل شرایط را سخت‌تر کرده است. دست نکونام برای چیدن ترکیب مدنظرش و به‌خصوص در تعویض‌ها بسته است. بازی‌ها فرسایشی است و هر چه جلو می‌رویم کارمان سخت‌تر می‌شود. بازیکنان خسته می‌شوند و احتمال آسیب‌دیدگی وجود دارد. مصدومیت یامگا و مهدی پور این موضوع را ثابت می‌کند. باید اختلافات کنار گذاشته شود و تیم یکدست‌تر باشد تا منجر به حفظ صدر جدول شود و در نهایت استقلال جم را بالای سر برد.

بازیکن سابق استقلال در مورد بازی هفته آینده تیمش با تراکتور عنوان کرد: یحیی گل‌محمدی و کادرفنی اش او تا روز بازی کمتر از یک هفته در تیم هستند و نمی‌توانند تأثیر بسزایی بر تیم داشته باشند. البته این موضوع درست است که با تغییر و تحول در کادرفنی تیم و آمدن سرمربی مطرح، تغییرات مثبتی در تراکتور ایجاد می‌شود. با این حال همه چیز دست استقلال است و می‌تواند در این بازی خارج از خانه برنده شود. معمولاً سرمربی در ابتدای فصل تیمش را می‌بندد و در نقل و انتقالات نیم‌فصل هم ضعف‌های تیمش را با بازیکنان جدید و خروج مهره‌هایی که نمی‌خواهد برطرف می‌کند. شاید خیلی از بازیکنان تراکتور مدنظر گل‌محمدی نباشند. تراکتور شکننده ظاهر شده و به‌رغم حمایت هوادارانش و کادرفنی جدید، نمی‌تواند شکست ناپذیر باشد و می‌تواند این حریف را از پیش رو برداشت.

منبع: خبرگزاری آنا

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور