Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره آخرین اخبار از وضعیت بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: با کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور جلسه‌ای داشتیم و تفاهم کردیم که سهم سازمان تامین اجتماعی در پرداخت بیمه تکمیلی بازنشستگان افزایش پیدا کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سهم سازمان تامین اجتماعی در پرداخت بیمه تکمیلی بازنشستگان ۷ برابر افزایش پیدا کرد، گفت: امیدوار هستیم امسال بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی پوشش بالاتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری با اشاره به اینکه هفته‌ آینده برای بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی مناقصه برگزار می‌شود، تصریح کرد: سهمی که خود بازنشسته بابت بیمه تکمیلی پرداخت می‌کند و سهمی که سازمان تامین اجتماعی اختصاص می‌دهد، مجموعا مبلغ مناسبی نسبت به سال گذشته است و بازنشستگان می‌توانند از بیمه تکمیلی خدمات بهتری را دریافت کنند.

وی با تاکید بر اینکه در سال گذشته سهم سازمان تامین اجتماعی در پرداخت بیمه تکمیلی بازنشستگان ۳ هزار تومان بود، گفت: امسال با افزایش ۷ برابری به ۲۱ هزار تومان افزایش پیدا کرد و با پرداخت این مبلغ حق بیمه شرایط استفاده بازنشستگان از بیمه تکمیلی بهتر خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بازنشستگان بیمه تکمیلی بیمه تکمیلی بازنشستگان بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری

دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری در هفته جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در هفته جاری دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری با حضور اعضای کانون عالی بازنشستگان و مدیران سازمان تامین اجتماعی برگزار خواهد شد.

پیگیری‌های ما از کانون بازنشستگان نشان می‌دهد که نشست این هفته احتمالاً آخرین جلسه رایزنی در مورد افزایش حقوق بازنشستگان خواهد بود و احتمال دارد تصمیمات تا آخر هفته قطعی و نهایی شود.

هفته گذشته نشستی در همین رابطه با حضور فعالان صنفی بازنشستگان و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونان او برگزار شد که نتیجه‌ای در پی نداشت؛ بازنشستگان خواستار اجرای ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی و افزایش حقوق براساس هزینه‌های زندگی هستند.

دیگر خبرها

  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری