Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- به مناسبت چهارمین روز هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور جمعی از مسئولان ۱۴ پروژه ورزشی در سطح استان خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ‌زنی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، این مراسم به مناسبت چهارمین روز هفته تربیت بدنی و ورزش با همراهی فرماندار شهرستان بیرجند و جمعی از مدیران کل در محل ورودی بند دره بیرجند و به طور همزمان با حضور فرمانداران و مدیران شهرستانی در محل اجرای پروژه‌های دیگر مناطق انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم، کلنگ احداث 14 پروژه ورزشی با متراژ 22 هزار و 600 مترمربع  به زمین زده شد.

آغاز به کار عملیات اجرایی 9 باب زمین چمن مصنوعی در روستاهای گازار و شاخن در بیرجند، زنگویی در سرایان، چاه عباس اردونی، کلاته سید علی و چاهشند در نهبندان، ماهیرود و ماخونیک در سربیشه و دیهوک در طبس از جمله برنامه‌های افتتاحی امروز بود.

راه‌اندازی 38 پروژه ورزشی کارگران تا پایان دولت16 پروژه ورزشی هرمزگان ‌هفته تربیت بدنی ‌به بهره‌برداری می‌رسدتکمیل 27 پروژه ورزشی در کشور نیازمند 400 میلیارد تومان اعتبار است

احداث گود زورخانه بین المللی شمال شهر بیرجند، سالن ورزشی لانو در سربیشه، سالن 1200 متری حاجی آباد در زیرکوه و سالن 1200 متری اسدیه در درمیان نیز در این مراسم وارد فاز اجرا شد.

در این مراسم تعداد 5 باب زمین چمن مصنوعی فوتبال به متراژ 7 هزار و 500 مترمربع نیز به بهره‌برداری رسید.

این پروژه ‌ها شامل زمین چمن مصنوعی شهید حاج قسم سلیمانی در بند دره بیرجند و همچنین زمین‌های چمن مصنوعی روستاهای گلوباغ در سربیشه، آنیک، تخته جان و براندود در درمیان است.

طی این مراسم فاز اول سایت ورزشی منطقه گردشگری بند دره بیرجند به طور رسمی به بهره‌برداری رسید.

پروژه زمین چمن مصنوعی روستای گلوباغ سربیشه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و زمین‌های چمن مصنوعی روستاهای آنیک، تخته جان و براندود درمیان نیز با مشارکت بنیاد علوی به نتیجه رسیده است.

انتهای پیام/‌251/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زمین چمن مصنوعی پروژه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی

حسینی مسئول کتابخانه تخصصی کودک در طبس گفت: با توجه به علاقه‌مندی خودم به کتاب و کتابخوان کردن جامعه از سنین پایین به فکر ایجاد کتابخانه تخصصی برای کودکان و نوجوانان افتادم.

وی افزود: با همسر و فرزندم تصمیم گرفتیم برای هدف ارائه کتاب‌های با کیفیت به کودکان و نوجوانان قدم برداریم و به سراغ تهیه کتاب خوب بریم.

حسینی اولین مسئله در انتخاب کتاب خوب انتخاب ناشر معتبر اعلا م کرد و گفت: ناشری که در موضوعات مختلف سیاسی اجتماعی هنری و رده‌های سنی مختلف کار می‌کند نمی‌تواند در بحث تخصصی خوب عمل کند به همین منظور ما فقط با ناشر‌هایی کار می‌کنیم که به صورت تخصصی در حوزه کودک و نوجوان کار می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از ناشر، انتخاب نویسنده هم بسیار مهم است، زیرا نویسنده یک داستان تعیین می‌کند یک موضوع چطور برای کودکان نوشته و روایت شود و چه پیامی را به مخاطب منتقل کند.

مسئول کتابخانه تخصصی کتاب در طبس گفت: ارتباطی که در کتابخانه بین کتابدار و کودک و یا والدین کودک ایجاد می‌شود خیلی سازنده است و در دراز مدت تاثیرات خوبی در زندگی و تفکر آنان به جای می‌گذارد.

وی افزود: با هزینه اولیه ۶۰۰ میلیون تومان کتاب‌های کودک برای این مجموعه خریداری کردم و در حال حاضر این کتابخانه ۵هزار و۵۰۰ جلد کتاب دارد.

حسینی بیان کرد: فضاسازی در کتابخانه به صورت کامل انجام شده، از میز و صندلی‌های رنگی گرفته تا کفپوش‌های رنگی و قفسه‌های سفید، محیطی گرم و لذت بخش برای کودکان فراهم کنیم.

مسئول کتابخانه تخصصی کودک در طبس گفت: یکی از کار‌های مهم دیگر ما ایجاد سایت برای کتابخانه است، در این سایت قرار است کاربر‌ها یا والدینشان به ازای هر سه کتاب که نظرشان در مورد کتاب را در سایت ثبت می‌کنند پاداش دریافت کنند.

وی همچنین بیان کرد: قرار است هر هفته دو شب و هر شب به مدت نیم ساعت برای کودکان در فضای اسکای روم قصه‌گویی داشته باشیم.

از دیگر برنامه‌های برای این کتابخانه میتوان به برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های قصه‌گویی و داستان نویسی اشاره کرد.

ساعت کاری کتابخانه از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۵ تا ۸ باز می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پاسداشت روز زمین پاک در یزد
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟
  • رقابت ۱۴۹۰۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول در خراسان جنوبی