Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@08:22:56 GMT

طرز تهیه کتلت گوشت و قارچ

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۰۹۲۳

طرز تهیه کتلت گوشت و قارچ

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایران کوک ،استفاده از آرد سلیقه ای است و میتوانید بجای استفاده از آرد به این صورت عمل کنید که 1 تخم مرغ را بزنید و کنار دست تان قرار دهید ، در زمان شکل دادن کتلت و قرار دادن داخل ماهیتابه دست خود را به مقداری تخم مرغ اغشته کنید و کتلت را کف دست تان شکل دهید و داخل ماهیتابه بگذارید تا سرخ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواد لازم کتلت گوشت و قارچ  گوشت چرخ کرده 300گرم سیب زمینی متوسط 3 عدد پیاز 3 عدد سیر 3 حبه تخم مرغ 2-3 عدد قارچ خرد شده 2 لیوان روغن.نمک.فلفل به مقدار لازم

 

طرز تهیه کتلت گوشت و قارچ 2 عدد پیاز و 2 حبه سیر را ریز خرد کنید ، داخل ماهیتابه روغن بریزید و پیازها و سیرهای خرد شده را بهمراه نمک و فلفل در روغن تفت دهید تا نرم شوند.قارچ های خرد شده را اضافه کنید و تفت دهید تا قارچ ها سرخ شوند و اب قارچ ها کشیده شود ، پس از سرخ شدن مایه قارچ را کنار بگذارید تا خنک شود. سیب زمینی ها را بپزید ، پس از پخت سیب زمینی ها را بکوبید تا خوب له شوند. داخل کاسه ای گوشت چرخ کرده ، سیب زمینی های له شده ، تخم مرغ ها ، نمک ، فلفل ، 1 پیاز و 1 سیر رنده شده را بریزید و با دست خوب ورز دهید تا مایه کتلت یکدست شده و حالت چسبندگی داشته باشد. دستان خود را مرطوب کنید و مقداری از مایه کتلت بردارید و کف دست تان خوب پهن کنید. حدود 1-2 قاشق از مایه قارچ در میان مایه کتلت بریزید و از اطراف با دست مایه کتلت را جمع کنید        ( دقت کنید مایه قارچ به بیرون نفوذ نکند ) ، با دست به مایه کتلت شکل دهید و تمام کتلت ها را به همین صورت اماده کنید. داخل کاسه ای مقداری آرد بریزید سپس کتلت ها را به نوبت داخل ارد بزنید ( دقت کنید ارد زیادی دور کتلت ها نباشد ، این کار برای جلوگیری از خرد شدن یا چسبیدن کتلت میباشد ) ، هر دو طرف کتلت ها را داخل روغن سرخ کنید تا برشته شوند سپس کتلت ها را در ظرف بریزید و بهمراه سالاد و چاشنی دلخواه سرو کنید.

 

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کتلت گوشت قارچ کتلت ها سیب زمینی تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی هفته سی و دوم لالیگا درحالی با نتیجه 3-2 از رئال مادرید شکست خورد که این بازی یک صحنه جنجالی داشت.

در جریان نیمه اول بازی، آندری لونین موفق شد توپ را از روی خط دروازه دفع کند اما بازیکنان بارسا اعتقاد داشتند که توپ از خط عبور کرده و داور گل سالم آن‌ها را نادیده گرفته است.

یکی از بازیکنانی که پس از بازی هم به این موضوع اشاره کرده، مارک آندره تراشتگن بود. این دروازه‌بان آلمانی درمورد این صحنه گفت: "هیچ توضیحی برای این صحنه ندارم. این صحنه مایع شرمساری فوتبال جهان است. در این دنیا پول‌های زیادی جابه‌جا می‌شود اما نه برای چیزهای مهم. شرم آور است که صحنه‌ای از زاویه مقابل دروازه پیدا نکردند تا گل تایید شود. این را نمی‌فهمم که چرا برای بکارگیری فناوری‌های دیگری در لیگ پول‌ وجود ندارد."

چه کسی مسئول این شکست است؟

تصمیمات بحث برانگیزی گرفته شده است.

قبول دارید که دیگر شانسی برای قهرمانی ندارید؟

ما باید روی وضعیت خودمان تمرکز کنیم. این شکست‌ها اتفاقاتی هستند که نباید برای ما اتفاق بیفتند. از یک طرف دیگر برای قهرمانی لیگ شانس نداریم و از طرف دیگر ضربه سختی بوده است.

این شکست را چطور توصیف می‌کنید؟

پیدا کردن کلمات برای بیان آن سخت است. این شکست مجموعه اتفاقات زیادی است.

دیگر خبرها

  • طرز تهیه واوایشکا با گوشت ساطوری بره توسط آشپز‌ پاکستانی (فیلم)
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • بادمجان شکم‌پر را با این روش خوشمزه درست کنید
  • شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند
  • طرز تهیه خورشت نخود و گوشت توسط دو آشپز پاکستانی (فیلم)
  • دسر ساده و سریع یخچالی را با این سه ماده غذایی ساده درست کنید
  • چغاله بادام پلو با مرغ یک غذای متفاوت برای فصل بهار
  • تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود
  • یک دسر خوشمزه و سه سوته با چهار قلم مواد
  • طرز تهیه کوکورچ ترکیه ای با ۲۰۰ متر روده و ۲ کیلو گوشت (فیلم)