Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به فراگیری آموزش‌های الکترونیکی در دوران شیوع بیماری کووید۱۹، طی رایزنی‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مقرر شد همه سامانه‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از تعرفه ترافیک رایگان برخوردار شوند.

به این منظور همه مراکز آموزش عالی برای استفاده از این تسهیلات تا فردا ۳۰ مهرماه ۱۳۹۹ فرصت دارند نسبت به ثبت سامانه‌های آموزشی خود روی وبگاه تعیین‌شده از سوی وزارت ارتباطات به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ict.gov.ir/fa/unitraffic اقدام کنند.

کد خبر 5052509 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اینترنت وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ویروس کرونا آموزش مجازی دانشگاه پیام نور سازمان سنجش دانشگاه های علوم پزشکی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشجویان مرکز سنجش آموزش پزشکی رتبه بندی دانشگاه ها دانشگاه ها آموزش پزشکی آزمون دانشنامه دندانپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به سئوالی درباره شرکت تقلبی نوکیا در تهران اظهارکرد: تولید گوشی با وزارت صمت است.

وی افزود: برای تولید گوشی ایرانی یک برنامه ای را با دوستان در وزارت صمت دنبال می کنیم

وزیر ارتباطات تأکید کرد: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است ولی در حوزه کاری ما نیست و وزارت صمت باید اظهارنظر بکند.

زارع‌پو همچنین اضافه کرد: موضوع یک بحث اختلافی است و شکایتی هم صورت گرفته و در دادگاه در حال بررسی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اپراتورها متعهد به افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت شدند
  • ‌تعهد اپراتورها برای افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • بیش از هفت هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران