Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@22:22:37 GMT

مهدی طارمی مقابل شاگردان پپ گواردیولا

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۱۳۲۹

مهدی طارمی مقابل شاگردان پپ گواردیولا

ستاره ایرانی در لیست بازیکنان پورتو در بازی ابتدایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پورتو در اولین بازی فصل لیگ قهرمانان اروپا فرداشب در اتحاد میهمان منچسترسیتی است. این بازی از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران در چهارشنبه ۳۰ مهر برگزار خواهد شد. پورتو نام بازیکنانی که در بازی مقابل منچسترسیتی حضور دارند را منتشر کرد که مهدی طارمی نیز در این لیست حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیست زیر را مشاهده کنید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچسترسیتی پورتو مهدی طارمی پورتو منچسترسیتی مهدی طارمی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی دینش به پورتو را با گرفتن سهمیه ادا می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی ام رقابت های لیگ برتر پرتغال و در استادیوم پینا مانیک، تیم فوتبال کاسا پیا میزبان پورتو خواهد بود و بازیکنان اژدها با هدف به دست آوردن سهمیه لیگ اروپا در پی کسب سه امتیاز این بازی هستند.

پورتو که در دیدارهای گذشته خود در غیاب مهدی طارمی به میدان رفته بود، طی سه بازی اخیر به مهاجم ایرانی خود اعتماد کرده و او نیز موفق شده که دو مرتبه برای اژدها گلزنی کند و حالا او امروز نیز یک بار دیگر با چراغ سبز کونسیسائو مواجه شده و از ابتدا برای تیمش به میدان می رود.

طارمی که نتوانست در این فصل آمار فوق العاده فصول گذشته خود را تکرار کند، در اندک بازی های باقیمانده پورتو، تلاش می کند تا تصویر خوبی را از خود نزد هواداران اژدها به جا بگذارد و در پایان فصل با ترک دراگائو، راهی اینتر شود.

مهاجم ایرانی یک هدف را در فاصله پنج هفته تا پایان لیگ دنبال می کند و آن هم کسب سهمیه حضور در لیگ اروپا است چرا که در حال حاضر، آنها با یک بازی کمتر، سه امتیاز از براگا رده سومی کم دارند و ویتوریا گیمارش نیز با 2 امتیاز کمتر نسبت به پورتو، در تعقیب این تیم است.

البته اژدها می تواند با پیروزی برابر اسپورتینگ در فینال جام حذفی نیز سهمیه لیگ اروپای خود را قطعی کند ولی آنها قصد ندارند فصل را با حضور در رتبه چهارم و یا پایین تر به پایان برسانند و در پی حفظ جایگاه سوم هستند.

دیگر خبرها

  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)
  • طارمی دینش به پورتو را با گرفتن سهمیه ادا می‌کند
  • پلی به گذشته؛ کامبک بایرن مونیخ مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا (21 آوریل 2015) / فیلم
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم