Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی جهان طلب معاون بهره برداری توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: ۲۰۱ فقره انشعاب غیر مجاز آب در شش شهر تربت حیدریه، تایباد، مه ولات، سرخس، طرقبه و کاشمر شناسایی و قطع شد.   او افزود: تربت حیدریه با اجرای طرح پیمایش در ۳۵ روستا موفق به شناسایی و قطع ۹۹ فقره انشعاب غیر مجاز آب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  معاون بهره برداری توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی ادامه داد: این انشعابات علاوه بر واحد‌های مسکونی در دامداری‌ها و واحد‌های تجاری و حتی غسالخانه مورد استفاده غیر مجاز قرار گرفته است، شناسایی و قطع انشعابات غیر مجاز به منظور تحقق عدالت اجتماعی و همچنین جلوگیری از وارد آمدن خسارت بیشتر به شبکه‌های توزیع و آلودگی آب شرب شهروندان است. بیشتر بخوانید شناسایی ۳۸ هزار انشعاب آب غیر مجاز در مشهد جهان طلب بیان کرد: اکیپ‌ های شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز در شهر‌ها و روستا‌های استان به طور مرتب وضعیت شبکه‌های توزیع آب را مورد بررسی قرار می‌دهند.   او با تاکید بر تداوم شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز آب تصریح کرد: با برخورد جدی با انشعابات غیرمجاز، بخشی از مشکل کم آبی مرتفع خواهد شد.   معاون بهره برداری توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با اشاره به ۴۴ فقره کشفیات امور طرقبه شاندیز تاکید کرد: در شهر‌های سرخس ۳۰، تایباد ۱۹، مه ولات ۵ و کاشمر هم ۴ فقره انشعاب غیر مجاز کشف شده است.   جهان طلب اظهار کرد: انشعابات غیر مجاز پس از طی مراحل قانونی و اداری با پرداخت جریمه و مطالبات شرکت به مجاز تبدیل شده و در غیر این صورت متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.     انتهای پیام//ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انشعابات غیر مجاز آب خسارت به شبکه های توزیع آب آلودگی آب شرب فقره انشعاب غیر مجاز شناسایی و قطع انشعابات غیر خراسان رضوی مجاز آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های خراسان رضوی بارانی است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: پوشش ابر تمامی استان را فرا گرفته است و در مسیر سرخس، چناران، سرولایت، فریمان، جوین و اطراف مشهد بارندگی و لغزندگی سطح جاده وجود دارد.

سرهنگ محمد قانعی نژاد افزود: ترافیک نیز در مسیر مشهد به چناران نیمه سنگین و در سایر جاده های خراسان رضوی عادی و روان است.

وی بیان کرد: در۲۴ ساعت گذشته ۲ فقره تصادف فوتی با ۲ کشته، ۶ فقره تصادف جرحی با هشت مصدوم و ۱۴ فقره تصادف خسارتی در جاده های خراسان رضوی رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی از رانندگان خواست تا با دقت زیاد و رعایت سرعت مطمئنه در طول مسیرها تردد کنند.

 بارش باران از عصر دیروز در نقاط مختلف خراسان رضوی آغاز شد و ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر