Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@21:18:06 GMT

آغاز به کار پویش پازل همدلی در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۱۴۰۶

آغاز به کار پویش پازل همدلی در استان مرکزی

زهرا امینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سازمان بهزیستی کشور با هدف تهیه و تأمین نوشت افزار و لوازم آموزشی برای دانش‌آموزان مورد حمایت پویشی با عنوان “پازل همدلی” راه اندازی کرده است.

وی ادامه داد: در این پویش سراسری، پازل نقشه ایران با ۶۰۰ هزار قطعه در سطح کشور تهیه شده است.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان مرکزی افزود: این پویش توسط بهزیستی استان مرکزی همزمان با سراسر کشور در حال اجراست به طوری که در راستای اجرای این طرح، برای استان مرکزی یک پازل تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینی گفت: قطعات این پازل توسط مشارکت‌های خرد مردمی تکمیل می‌شود و مردم می‌توانند از یک قطعه ۱۰ هزار تومانی تا هر میزان که بخواهد پازل خریداری کرده و در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

وی عنوان کرد: هر استان می‌تواند به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان پازل بفروشد و برای جامعه هدف خود برای خرید نوشت افزار اختصاص دهد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: نزدیک به ۲ هزار دانش آموز مورد حمایت این نهاد هستند که در راستای این پویش برای آنها نوشت افزار تهیه می‌شود.

وی عنوان کرد: خیرین و صاحبان سرمایه، اشخاص حقیقی و حقوقی، ورزشکاران، هنرمندان و سایر مردم با مراجعه به پایگاه اینترنتی پازل همدلی، به آدرس www.puzzlehamdeli در این پویش شرکت کرده و سازمان بهزیستی را در تأمین نوشت‌افزار برای دانش آموزان مورد حمایت یاری دهند.

وی یادآور شد: پویش پازل همدلی با شعار «قطعه قطعه جمع گردد، همدلی معنا شود» تا آخر مهرماه ادامه دارد.

کد خبر 5052262

منبع: مهر

کلیدواژه: زهرا امینی بهزیستی استان مرکزی نوشت افزار دانش آموزان ویروس کرونا بوشهر شیراز آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد اربعین 99 گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی اربعین حسینی کرمانشاه مراسم عزاداری استان مرکزی پازل همدلی نوشت افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز حراج گسترده سکه از دوشنبه در مرکز مبادله

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس شیوه‏ نامه نحوه برگزاری حراج سکه طلا در سامانه مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ ۱۰ اسفند ماه منتشره در تارنمای رسمی(www.ice.ir)، دهمین جلسه (دومین حراج سال جدید) حراج سکه طلا فردا دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آرامش به بازار طلا و سکه برمی‌گردد؟

پیش از این و در حراج های قبلی مجموعاً بیش از ۱۱۰ هزار سکه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران به فروش رسیده است؛ فعالان بازار طلا و سکه اقدام بانک مرکزی در خصوص حراج از طریق مرکز مبادله را بسیار مثبت در فروکش کردن هیجانات بازار تلقی می کنند و معتقدند این حراج ها به کاهش حباب سکه منجر می شود

این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع دهمین حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه، یا ۵ قطعه نیم سکه، یا ۵ قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.

شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۷همان روز است و ساعت ۱۷ نیز نتایج حراج اعلام می شود.

شیوه برگزاری حراج نیز از طریق ثبت سفارش و تخصیص بر مبنای اولویت قیمت-زمان انجام می‌شود.

قابل توجه است که واریز وجه معاملات از طریق کارت‌های هدیه، بن کارت، کارت اعتباری مرابحه و کارت‌های بانکی فاقد شماره شبا ممنوع است و مسئولیت عدم استرداد وجه بر عهده شخص متقاضی است.

شایان ذکر است، فرآیند استرداد وجه کیف پول، برای واریز از حساب‌های بانک ملی ایران در همان روز درخواست انجام می‌پذیرد و برای سایر بانک‌ها ظرف مدت ۴۸ ساعت انجام می‌شود. متقاضیان جهت دریافت سکه، به جدول زمانی منتشر شده در تارنمای رسمی مرکز مبادله توجه داشته باشند.

متقاضیان شرکت در حراج های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می توانند طی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227103 برچسب‌ها قیمت سکه

دیگر خبرها

  • ۹۰۰ قطعه زمین در راستای طرح جوانی جمعیت در امیرکبیر واگذار شد
  • استقبال چشمگیر مردم از پویش ملی «همدلی با غزه»
  • آغاز حراج گسترده سکه در مرکز مبادله
  • حراج گسترده سکه در مرکز مبادله آغاز شد
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد
  • آغاز اولین حراج سکه در سال جدید
  • آغاز اولین حراج سکه در سال جدید از ساعت ۱۲ امروز
  • آغاز حراج گسترده سکه از دوشنبه در مرکز مبادله
  • جلسه اضطراری بورسی ها؛ دامنه نوسان بورس برای سه روز کاهش یافت/ برنامه بانک مرکزی برای جلوگیری از جهش قیمت سکه؛ فردا حراج داریم!
  • استقبال از پویش ملی زندگی با آیه ها