Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@00:53:22 GMT

ارزش سهام عدالت امروز 29 مهر 99

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۱۴۸۹

ارزش سهام عدالت امروز 29 مهر 99

در پایان معاملات امروز بازار بورس ارزش سهام عدالت با افت بیش 427 تومانی همراه بود.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری برنا، در پایان معاملات امروز بازار بورس، ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی به حدود 12 میلیون و 743 هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته بیش از 427 تومان کاهش یافت.

همچنین ارزش هر واحد از دارا یکم با رشد 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

45 درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته 18 هزار و 708 تومان معامله شد تا ارزش 200 واحد آن به 3 میلیون و 741 هزار و 600 تومان افزایش پیدا کند. همچنین قیمت ابطال هر واحد صندوق (NAV ابطال) بر پایه خالص ارزش دارایی‌های 24.404 تومان ثبت شد.

معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با افت 42 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 419 هزار واحد ایستاد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد سرمایه سهام عدالت شاخص بورس ارزش سهام عدالت ارزش دارا یکم سهام عدالت 29 مهر ارزش سهام عدالت امروز 29 مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشی گرفتن خرید در تالار منطقه ای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در روز شنبه   اول اردیبهشت،  ۲.۷۶۱.۳۱۱ سهم اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم وحق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۲۱۵.۵۱۸.۲۴۱.۹۲۸ ریال تالار منطقه‌ای ارومیه مورد معامله قرار گرفت  که ۷۳ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.  

امروز در تالار منطقه‌ای ارومیه ۱۰ کارگزار از ۱۱ ایستگاه معاملاتی، اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهام و حق تقدم بیش از ۳۹ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند.

 تالار اختصاصی شرکت کارگزاری سرمایه و دانش بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۵۱ درصد به خود اختصاص داد. همچنین امروز اوراق صندوق سرمایه گذاری بخشی پترو آبان با بیش از ۵/۲۶ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات تالار منطقه‌ای  ارومیه قرار داشته است.  

در ضمن شاخص کل بازار بورس با ۷۷.۶۲۹ واحد افزایش نسبت به روز قبل به رقم ۲.۲۸۵.۸۴۳ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۵۹۲ واحد افزایش نسبت به روز  قبل، به رقم ۲۵.۲۰۷ واحد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • پیشی گرفتن خرید در تالار منطقه ای ارومیه
  • صعود شاخص بورس به بالای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید
  • صعود بورس از منطقه امن