Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@23:17:29 GMT

کادر فنی استقلال همچنان بدون قرارداد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۱۶۵۴

کادر فنی استقلال همچنان بدون قرارداد

اعضای کادر فنی تیم فوتبال استقلال هنوز قراردادی با این باشگاه امضا نکرده اند.

به گزارش مشرق، در شرایطی که حدود 10 روز است تمرینات تیم فوتبال استقلال آغاز شده اما اعضای کادر فنی این تیم هنوز قراردادی با این باشگاه امضا نکرده اند.

به جز محمود فکری که در همان ابتدا قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرده بقیه اعضای کادر فنی تیم استقلال قراردای با این باشگاه منعقد نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمد مرفاوی، سیروس دین محمدی، حنیف عمران زاده،آرش برهانی، سعید عزیزیان، امید علی دفتری و ... نفرات کادر فنی تیم فوتبال هستند که هنوز تکلیف قراردادهای آنها مشخص نیست.

روز گذشته پرویز مظلومی سرپرست تیم فوتبال استقلال قرارداد خود را با این باشگاه به امضا رساند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ استقلال فوتبال کادر فنی ورزشی حنیف عمران زاده آرش برهانی صمد مرفاوی سیروس دین محمدی تیم فوتبال کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان از انجام مقدمات برای امضای توافقنامه چهارجانبه با دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سازمان پزشکان بدون مرز و موسسه کنشگران توسعه درخصوص آغاز فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس (MSF) در کرمان خبرداد و گفت:زمینه برای انجام این مهم فراهم آمد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو روح الله خضری پور مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در نشست مشترک با رییس سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس در ایران، پیرامون آغاز به کار سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) در کرمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی بیان کرد: با توجه به حضور اتباع خارجی در استان کرمان و هزینه‌های بالای درمانی این افراد، پیگیری‌های مکرر از سوی اداره کل امور اتباع استان برای رفع موانع حضور و فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های مرتبط انجام و زمینه فعالیت این سازمان در استان مهیا شد.

خضری‌پور به توافقنامه چهارجانبه بین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) و موسسه کنشگران توسعه فردا اشاره و بیان کرد: مقرر شد سازمان مذکور با فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده