Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:09:21 GMT

دو وقف جدید به ارزش ۹ میلیارد تومان در ری ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۱۶۹۵

دو وقف جدید به ارزش ۹ میلیارد تومان در ری ثبت شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی صادقی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از وقف ۹ واحد مسکونی توسط یک خیر نیک اندیش در شهرری برای زوج‌های جوان خبر داد و گفت: این واحدها به مساحت ۶۵ متر و نوساز هستند.

وی افزود: این واحدها در یک آپارتمان که در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع در یکی از مناطق محروم کهریزک بنا شده است، قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ری با بیان اینکه ارزش این واحدهای مسکونی موقوفه چهار میلیارد تومان برآورد شده است، ادامه داد: این واحدها برای یک سال در اختیار تازه عروس و دامادهایی قرار می‌گیرد، که برای تهیه مسکن مشکل دارند.

صادقی اضافه کرد: همچنین دو و نیم طبقه از یک خانه قدیمی دارای سه باب مغازه توسط یک مادر و دختر برای انجام امور خیریه و برگزاری کلاس‌های قرآنی در ری وقف شده است.

وی ارزش این واحد موقوفه را پنج میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: هدف واقفین ایجاد دارالقرآن بوده است.

کد خبر 5052391

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی صادقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران وقف ویروس کرونا بوشهر شیراز آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد اربعین 99 گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی اربعین حسینی کرمانشاه مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت

سعید صادقی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران در نشست خبری  گفت: در حال حاضر برای ۷۰۰ واحد صنعتی غیر فعال یا زیر ظرفیت تولید پروژه عارضه یابی و بهبود تعریف شد. 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران با اشاره به حمایت دولت سیزدهم در راستای احیای واحدها و بنگاه های اقتصادی گفت: در زمان شروع دولت سیزدهم نزدیک به ۳۳ درصد از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور غیرفعال یا زیر ظرفیت بودند.

صادقی اضافه کرد: با همت دولت، چهار هزار تولیدی واحد به چرخه صنعت و تولید بازگشتند.

به گفته او،شهرک های صنعتی سال گذشته رتبه اول در صدور ضمانت‌نامه در شهرک‌های صنعتی کشور را کسب کرد.

صادقی با اشاره به حمایت از توسعه واحدهای صنعتی، گفت: به توسعه صنایع کوچک از طریق تضمین حداکثر ۱۰۰درصد تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری کمک می‌شود.

صادقی گفت: در راستای کمک به حفظ اشتغال و احیای واحدهای تولیدی راکد، تسهیلات و کمک های فنی اعتباری در قالب سرمایه در گردش و ثابت پرداخت می گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد
  • ثبت دو وقف جدید کردستان
  • فیلم| اعتراف مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی در برآورد حمله ایران!
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان