Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تراکتور عقیده دارد تیمش نباید وارد فضای حباب قیمت بازیکنان شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین امروز تیم، اظهار داشت: از همه رسانه‌ها تشکر می‌کنم که امروز سر تمرین آمدند.ما نسبت به فصل گذشته پنج بازیکن خارجی‌مان و پنج بازیکن ترکیب اصلی‌ را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازار نقل و انتقالات قیمت‌ها به صورت کاذب بالا رفته و واقعی نیست.

وی افزود: نمی‌شود بازیکنی که فصل گذشته یک و نیم میلیارد قراردادش بوده الان پنج و نیم میلیارد پول بخواهد؛ یا بازیکنی که سه میلیارد بوده امسال 10 میلیارد درخواست کند. یک حبابی ایجاد شده ولی متأسفانه این حباب در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

سرمربی تیم تراکتور خاطرنشان کرد: بازیکنی که سال گذشته قراردادش سه، چهار میلیارد بوده امسال از باشگاه ما 10 میلیارد خواسته است. سیاست‌گذاری که ما با مالک، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره داشتیم این بود که در عین حالی که باید نقاط ضعف را پوشش بدهیم و خواسته هواداران را عملی کنیم، زیاد وارد این فضای حباب هم نشویم.

منصوریان ادامه داد: باشگاه ما خصوصی است و مالک باشگاه برای اموالش زحمت کشیده و از همه مهمتر به بالا رفتن آوازه باشگاه تراکتور کمک کرده است. امکانات تمرینی ما با امکانات تیم‌های صنعتی برابری می‌کند و حتی در امکانات لجستیکی بالاتر هم هستیم. نقاط ضعف‌مان را می‌دانیم و سعی کردیم آنها را پوشش دهیم ولی سعی کردیم آینده را هم ببینیم. ما هفت، هشت بازیکن جوان خیلی خوب جذب کردیم که سه، چهار بازیکن را در تیم‌های پایه دیدم و به بزرگسالان آوردم.

وی با بیان اینکه شامله اصلی تیم‌مان را حفظ کردیم، خاطرنشان کرد: باید فشرده و صمیمی زحمت بکشیم. سال بسیار سختی را پشت سر می‌گذاریم. رقبا از دید ما متأسفانه و از دید خودشان خوشبختانه بودجه مصوب دارند و شرایط تیم‌های صنعتی فرق می‌کند و دست به خریدشان از ما خیلی بهتر بوده است.

سرمربی تیم تراکتور تصریح کرد: بازیکنی که اینجا از ما پنج میلیارد و نیم درخواست کرده بود که دو میلیارد و نیم می‌ارزد، به آن باشگاه‌ها رفته و 6 میلیارد گرفته است. این دلیل نمی‌شود که چرا آنها خرج کردند و ما هزینه نکردیم. شاکله اصلی و 13 بازیکن‌مان را حفظ و سعی کردیم پنج، شش بازیکن زیر 23 سال و زیر 25 سال بیاوریم و هفت خرید جدید هم انجام دادیم.

منصوریان گفت: تا دو روز دیگر هم فکر می‌کنم همه بازیکنان به جمع ما اضافه شوند. تنها نکته این است که ما دیر دور هم جمع شدیم. سعی کردیم کار را فشرده‌تر کنیم. با تمام این صحبت‌هایی که من می‌کنم و 9 نفر از تیم ما جدا شدند، اما هوادار تبریز فوتبال ایران را دو قطبی نمی‌داند.

وی گفت: قطعا اگر هواداری بتواند در هر کجا ترکی صحبت کند، یکی از انتخاب‌های اول و دومش تیم تراکتور است. همین موضوع سطح توقع را بالا می‌برد. با تمام این اوصاف ما باید تیم‌مان را برای قهرمانی آماده کنیم. در دو سال گذشته تراکتور با تمام هزینه‌هایی که انجام داده چهارم و پنجم و یک‌بار قهرمان حذفی شده است.

منصوریان یادآور شد: باید امسال استارت خوبی بزنیم. به این جوانان خیلی امیدوارم و اولین‌کاری که می‌کنیم این است که یک تیم دوست و صمیمی درست می‌کنیم. در مرحله دوم کار بدنسازی و تاکتیکی را بسیار فشرده انجام می‌دهیم. من فکر می‌کنم شرمنده هواداران تراکتور نخواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور عنوان کرد: منصوریان گفت: اجازه ندهید فضای بیرونی و فضای مجازی که صددرصد کذب است وارد شود. فضای واقعی ما هستیم و شما. قطعا ما ایرادهایی داریم. باید حمایت صد درصدی از تیم شود. ما با ماشین‌سازی هم رقیب نیستیم و دوست و بردار هستیم. ما فقط برای یک اسم می جنگیم که آن هم تراکتور و هوادارانش هستند.

وی درباره حضور تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: این بازی‌ها را نقطه عطف می‌دانیم برای فوتبال آذربایجان و برای خود من بسیار مهم است. با توجه به اینکه پنج، شش بازیکن بین‌المللی داریم که شاید برخی از آنها برای بازی با تیم‌های میانه جدول خیلی کیفیت نداشته باشند، ولی تمام این بازیکنان بزرگ ما باید هنرشان را در لیگ قهرمانان آسیا نشان دهند. من به آسیا خیلی خوشبین هستم و به امید خدا تراکتور بیرقی (پرچم تراکتور) همیشه دست ما باشد و باد به این پرچم بوزد.

سرمربی تراکتور گفت: مسعود شجاعی،‌ اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی دیر به تمرینات اضافه شدند ولی سعی می‌کنیم زود آماده شوند. این سه بازیکن نقطه عطف تیم ما در لیگ قهرمانان هستند و شما خواهید دید. شما شجاعی امسال را نسبت به مسعود سال گذشته خواهید دید. آن فوتبالی که در دو سال گذشته از او توقع داشتید را امسال بازی خواهد کرد. همان فوتبالی که در بازی رفت سال گذشته مقابل شهر خودرو در استادیوم یادگار انجام داد و شاید به جرأت بگویم یک نفری تیم را برنده از زمین بیرون آورد.

لینک کوتاه: asriran.com/0039gk

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: منصوریان استقلال سعی کردیم سال گذشته تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری عراقی واع، مقام ارشد بهداشتی عراق از ابراز آمادگی بغداد برای کمک به زخمی شدگان غزه‌ای خبر داد.

صالح الحسناوی وزیر بهداشت عراق از آمادگی کامل بغداد برای پذیرش مجروحان فلسطینی در مراکز درمانی دولتی و خصوصی این کشور خبر داد.

وی بیان کرد: بر اساس تصمیمات و دستورات دولت، وزارت بهداشت عراق برای پذیرش مجروحان فلسطینی چه در مراکز درمانی دولتی و چه در بیمارستان‌های خصوصی از آمادگی کامل برخوردار است.

این در حالی است که پیش از این، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه آمار مربوط به تجاوز و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را در دویستمین روز جنگ علیه نوار غزه به‌روزرسانی کرد.

بر اساس آمار این مرکز، رژیم صهیونیستی در ۲۰۰ روز گذشته مرتکب ۳۰۲۵ مورد جنایت کشتار جمعی با ۴۱هزار ۱۸۳ شهید یا مفقود شده که از این تعداد پیکرهای ۳۴هزار ۱۸۳ شهید به بیمارستان‌ها انتقال یافته است و ۷۰۰۰ نفر هنوز مفقود هستند. ۷۷هزار ۱۴۳ نفر هم مجروح شده‌اند.

۱۴۷۷۸ نفر از شهدا کودک هستند که ۳۰ کودک بر اثر قحطی و گرسنگی جان خود را از دست داده اند و ۹۷۵۲ نفر از شهدا زن هستند. بر این اساس ۷۲ درصد شهدای غزه زن و کودک هستند. ۱۷هزار کودک در نوار غزه پدر و مادر یا یکی از آنها را از دست داده اند.

۴۸۵ نفر از شهدا کادر درمان و ۶۷ نفر آنها از نیروهای دفاع مدنی هستند.

در این مدت ۱۴۰ خبرنگار هم به شهادت رسیده‌اند.

۱۱هزار زخمی برای دریافت مداوای لازم باید به خارج از نوار غزه اعزام شوند و ۱۰هزار بیمار سرطانی با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند و به معالجه نیاز دارند.

یک میلیون و ۹۰ هزار نفر از ساکنان نوار غزه به علت پیامدهای ناشی از آوارگی به بیماری‌های مسری مبتلا هستند که ۸۰۰۰ نفر آنها به عفونت کبدی دچار هستند.

۶۰هزار زن حامله در نوار غزه به علت فراهم نبودن مراقبت‌های پزشکی در معرض خطر قرار دارند و ۳۵۰هزار بیمار صعب العلاج به علت وارد نشدن دارو با مرگ مواجه هستند.

در ۲۰۰ روز جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه بیش از ۵۰۰۰ نفر بازداشت و ربوده شده‌اند که ۳۱۰ نفر آنها از کادر درمان و ۲۰ نفر خبرنگار هستند.

از هفتم اکتبر گذشته تا کنون حدود ۲ میلیون نفر در نوار غزه آواره شده‌اند و ۱۸۱ مقر دولتی به صورت کلی، ۱۰۳ مدرسه و دانشگاه به صورت کلی و ۳۰۹ مدرسه و دانشگاه به صورت جزئی، ۲۳۹ مسجد به صورت کلی و ۳۱۷ مسجد به صورت جزئی و سه کلیسا از سوی اشغالگران هدف قرار گرفته و تخریب شده‌اند.

رژیم صهیونیستی ۸۶هزار واحد مسکونی را به صورت کامل و ۲۹۴هزار واحد مسکونی را به صورت جزئی تخریب کرده است به طوری که دیگر مناسب زندگی نیستند.

۳۲ بیمارستان و ۵۳ مرکز بهداشتی از چرخه خدمت‌رسانی خارج شده و ۱۶۰ مرکز بهداشتی و ۱۲۶ خودرو امدادی هدف حمله اشغالگران قرار گرفته است.

۲۰۶ مرکز آثار باستانی و میراث فرهنگی نوار غزه هم هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

در ۲۰۰ روز گذشته بیش از ۷۵۰۰۰ تُن مواد منفجره بر سر مردم غزه ریخته شده و خسارت مستقیم وارد شده به نوار غزه در برآوردهای اولیه، بیش از ۳۰ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

کد خبر 6086918

دیگر خبرها

  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه
  • «رضاخان را بهتر بشناسیم»
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • صحرایی: با مشاهده وضعیت حال و گذشته جمله «به قله نزدیک می‌شویم» رهبری را بهتر درک می‌کنیم
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • سرمایه گذاری ۳۶۰ میلیاردی بخش خصوصی در بناهای تاریخی
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین