Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی به ۶ حادثه دیده طی ۴ حادثه در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به انجام ۴ عملیات امدادرسانی طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف گیلان توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان گیلان، بیان کرد:  به مصدومان ۳ حادثه واژگونی و تصادف وسایل نقلیه و واژگونی یک فروند قایق ورزشی طی ۴ فقره عملیات امدادرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی با اشاره به انتقال یک مصدوم در پی واژگونی موتور سیلکت در محور لنگرود به لاهیجان، اظهار کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت که ساعت ۲۱:۴۱ دقیقه روز گذشته در محور لنگرود به لاهیجان منطقه دیزبن رخ داد، سرنشین آن مصدوم شد که پس از عملیات امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر جهت انجام اقدامات اولیه، مصدوم توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن اشاره به برخورد یک دستگاه خودروی پیکان وانت با خودروی رانا در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر اذعان داشت: برخورد یک دستگاه خودروی پیکان وانت با خودروی رانا، در ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر منطقه لاکوژده نیز ۱ مصدوم بر جای گذاشت که توسط امدادگران و نجاتگران هلال احمر اقدامات اولیه بر روی مصدوم صورت گرفت.

غلامی از واژگونی یک فروند قایق ورزشی در انزلی خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۱۵:۵۷ دقیقه روز گذشته در بندرانزلی و در تالاب غازیان رخ داد، یک فوتی برجای گذاشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان همچنین به واژگونی یک دستگاه خودروی ایسوزو در ساعت ۰۸:۰۱ دقیقه روز گذشته اشاره کرد و گفت: این حادثه که در محور صومعه سرا به ضیابر منطقه کلیدبر رخ داد یک مصدوم بر جای گذاشت و پس از اعزام عوامل امدادی جمعیت هلال احمر اقدامات لازم بر روی مصدوم صورت گرفت.

سیاوش غلامی با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، خاطرنشان کرد: تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امدادرسانی سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ۲۴ ساعت گذشته مدیرعامل جمعیت هلال احمر واژگونی یک یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر

بابک محمودی درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان در هفت استان کشور گفـت: طی ۲۴ ساعت گذشته هفت استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر سامانه بارشی که هواشناسی پیشتر نسبت به وقوع آن هشدار داده بود، قرار گرفته و متاسفانه شاهد وقوع سیلاب یا آبگرفتگی در بخش‌هایی از این استان‌ها بودیم. 

وی با بیان اینکه بیشترین امدادرسانی طی ۲۴ ساعت اخیر در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شد، گفت: در این بین امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات انجام داده و به ۶۰۹ نفر از افراد متأثر امدادرسانی کردند. یک نفر را به مناطق امن انتقال داده و در ۳۷ منزل مسکونی عملیات تخلیه آب را اجرا کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره اقلام توزیع شده در میان سیل‌زدگان نیز گفت: در ۲۴ ساعت اخیر ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین افراد متاثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شده است. در این عملیات‌ها ۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر مشارکت داشتند.

محمودی درباره وضعیت استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: این استان تحت تاثیر سامانه بارشی اخیر قرار نگرفت، اما با توجه به وضعیتی که بیش از یک هفته از وقوع آن می‌گذرد، امدادرسانی در مناطق سیل زده این استان همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند