Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@05:13:23 GMT

پیش‌بینی دژپسند از آینده بورس

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۱۹۸۳

به گزارش بورس تابناک، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه جلسه گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: تحلیلگران وضعیت بازار سرمایه را به طور دقیق رصد می‌کنند و از این رو معتقدند که شرایط در این بازار مثبت خواهد بود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای عرضه سهام دارا سوم ادامه دارد، بیان کرد: هنوز زمان دقیق عرضه این سهام مشخص نشده اما ما به زودی تاریخ آن را اعلام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته زمان قطعی از سوی کمیته تخصصی نهایی خواهد شد.

به گفته وزیر اقتصاد این کمیته بررسی‌های خود را در این زمینه ادامه می‌دهد و به محض نهایی شدن، زمان نهایی آن اعلام خواهد شد.

دژپسند همچنین درباره آخرین وضعیت مقابله با کارت‌های بازرگانی یکبار مصرف اظهار کرد: ما در این زمینه با همکاری وزارت سمت و اتاق بازرگانی پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم و تلقی نهایی این است که باید این کارت‌ها جمع‌آوری شود.

وی همچنین درباره علت تاخیر ارائه اطلاعات صادراتی از سوی گمرک نیز گفت: خوشبختانه گمرک در دو سال گذشته اطلاعات را به شکل دقیق ارائه کرده و بررسی‌های وزارت ارتباطات نیز این موضوع را نشان می‌دهد. البته در این مسیر اشکالات جزئی‌ای نیز وجود دارد که برطرف کردن آنها در دست پیگیری است.

منبع: ایسنا 

منبع: تابناک

کلیدواژه: چالش مومو محمد زارع جوشقانی تحریم های تسلیحاتی انسولین علائم کرونا فرهاد دژپسند بازار سرمایه بورس کارت بازرگانی چالش مومو محمد زارع جوشقانی تحریم های تسلیحاتی انسولین علائم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا قرار است در روزهای آینده با ژاوی هرناندز دیدار کنند تا تصمیم بگیرند که آیا او فصل آینده هم به‌عنوان سرمربی در بارسا خواهد بود یا خیر. فعلا هیچ قطعیتی در مورد تغییر نظر ژاوی برای جدایی وجود ندارد.

متئو مورتو خبر داده است که جلسه بررسی آینده ژاوی در حال حاضر برای روز چهارشنبه تعیین شده است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و جلسه خروجی مثبتی داشته باشد، انتظار می‌رود که نتایج آن تا هفته آینده اعلام شود.

صبح دوشنبه گزارش‌های زیادی مبنی بر آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا منتشر شد اما نزدیکان این مربی اعلام کردند که او هنوز نظرش را تغییر نداده است و قصد دارد بارسلونا را ترک کند، اما خواسته‌هایی ویژه از باشگاه دارد که در صورت ارائه تضمین برای انجام آنها، ممکن است در باشگاه بماند.

از سوی دیگر خوان لاپورتا معتقد است برخی از خواسته‌های ژاوی خارج از توانایی باشگاه است اما اکنون بیشتر از هر زمانی متقاعد شده که می‌تواند نظر ژاوی را تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • زمان دقیق طلوع ماه صورتی در ایران؛ این ماه را از دست ندهید!
  • قرار نهایی دادسرا به محکومیت کماسه!
  • افزایش سرمایه ۴۱۱۵ درصدی یک نماد بورسی
  • فرق رئال و بارسا این است: استراتژی و سردرگمی!‏
  • راسل: زمان را فدای آینده می‌کنیم