Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای هیأت مدیره «خانه سینما» ساعتی پیش رأی به تمدید مدیرعاملی منوچهر شاهسواری در این نهاد صنفی برای سومین دوره پیاپی دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای هیأت مدیره «خانه سینما» دوشنبه شب ۲۸ مهرماه، رأی به تمدید مدیرعاملی منوچهر شاهسواری برای سومین دوره دادند.

علیرضا نجف‌زاده، روانبخش صادقی، پژمان مظاهری‌پور، محمدعلی نجفی، بهمن اردلان، آتیلا پسیانی و علی قائم‌مقامی اعضای هیأت مدیره، کامران ملکی به‌عنوان بازرس و رمضانعلی حیدری خلیلی به نمایندگی از وزارت ارشاد در جلسه امشب حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منوچهر شاهسواری و محمدمهدی عسگرپور دو گزینه مدیرعاملی «خانه سینما» برای دور جدید فعالیت بودند که عسگرپور به دلایلی در انتخابات نهایی شرکت نکرد.

دو تن از اعضای هیأت مدیره «خانه سینما» در پاسخ به پیگیری خبرنگار مهر انتخاب نهایی منوچهر شاهسواری را تأیید کردند.

تمدید مدیرعاملی شاهسواری برای سومین دوره پیاپی، پیش از این منتقدانی داشت که معتقد بودند طبق اساسنامه «خانه سینما» امکان تمدید مدیرعاملی برای بیش از دو دوره وجود ندارد.

همین اختلاف‌نظر درباره تفسیر اساسنامه «خانه سینما» درباره امکان تمدید حضور یک مدیرعامل برای سه دوره، اعضای هیأت مدیره را به دو گروه موافق و مخالف تقسیم کرد که مذاکراتی جدی در این زمینه با هم داشتند که سرانجام به انتخاب شاهسواری با اکثریت آرا انجامید.

باید دید وزارت ارشاد در مرحله تأیید نهایی مدیرعاملی منوچهر شاهسواری و انطباق آن با اساسنامه این نهاد صنفی چه رأیی صادر خواهد کرد.

منوچهر شاهسواری دوازدهمین مدیرعامل «خانه سینما» محسوب می‌شود که از سال ۹۵ این سمت را برعهده دارد.

لینک کوتاه: asriran.com/0039go

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خانه سینما مدیرعاملی منوچهر شاهسواری تمدید مدیرعاملی هیأت مدیره خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس

پتروشیمی خلیج فارس مدیرعامل معتمد خود برای اداره باشگاه استقلال را انتخاب کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعد از واگذاری قانونی مالکیت باشگاه استقلال تهران به پتروشیمی خلیج فارس و چند شرکت زیرمجموعه آن، حالا رایزنی‌ها در مورد مدیرعامل بعدی آبی‌ها شروع شده و آنچه که مسلم به نظر می‌رسد خروج علی خطیر از جمع مدیران استقلال است.

حالا با بررسی‌ها مشخص شده به احتمال بسیار زیاد سردار احمد شهریاری مدیرعامل سابق باشگاه منحل شده صباباتری که در استقلال هم سابقه عضویت در هیأت مدیره را دارد، به عنوان مدیرعامل جدید معرفی خواهد شد.

ابر هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس مالک ۸۵ درصد مالکیت استقلال است و همه کرسی‌های هیات مدیره در اختیار این مجموعه عظیم اقتصادی با سود سالانه بیش از ۱۴۰ همت قرار دارد و هر فردی که این پتروشیمی بخواهد، بر کرسی مدیرعاملی استقلال تکیه خواهد زد.

رییس فعلی پتروشیمی خلیج فارس کسی نیست جز عبدالعلی علی عسگری رئیس پیشین سازمان صداوسیما... احمد شهریاری نیز در دوره مدیریت علی عسگری ، مرد شماره دو رسانه ملی و معاون پشتیبانی صداوسیما بود.

حالا به نقل از منابع موثق و مستقل، احمد شهریاری با دستور رفیق نزدیک خود مدیرعاملی استقلال را خواهد پذیرفت تا آبی ها دیگر مشکل مالی نداشته باشند و البته با ریخت‌وپاش‌ها و دزدی‌های ریز و درشت مدیران سابقش، بدهی‌های چندصد میلیاردی خلق نکنند.

گفته می‌شود تغییرات مدیریتی استقلال فعلا تا پایان فصل جاری مسابقات انجام نخواهد شد و به دلیل شرایط حساس باشگاه در کورس قهرمانی، قرار نیست تا خردادماه کسی جابجا شود.

همچنین گفته می‌شود با ورود شهریاری، ترکیب هیأت مدیره هم زیر و رو خواهد شد و در بهترین حالت تنها علی آقامحمدی در آن باقی خواهد ماند. از نام هاي بزرگی برای هیأت مدیره نام برده شده که هر کدام از آنها وزنه ای در نهادهای حاکمیتی هستند و اغلب سابقه حضور در استقلال را دارند. 

 

دیگر خبرها

  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران - ۵ اردیبهشت
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • درویش برکنار خواهد شد؟؛ قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس
  • با واگذاری پرسپولیس، درویش برکنار خواهد شد؟ | قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس/ اردیبهشت خطرناک!
  • «شبح کژدم» در خانه سینما