Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

پارتیشن‌های شیشه‌ای برای تقسیم بندی فضا در هر صنفی، گزینه‌ای مناسبی محسوب می‌شوند. این پارتیشن‌ها بسیار شیک و زیبا طراحی شده اند و طراحی آن‌ها به قدری هوشمندانه است که این قابلیت را در اختیار صاحبانشان قرار می‌دهند تا از آن‌ها هر طوری که نیاز دارند، از این محصول استفاده کنند.

شاید شما در ابتدا از کاربرد‌هایی که این پارتیشن‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند، آگاهی نداشته باشید و تصور کنید که پولتان را صرف خرید چیزی می‌کنید که وجودش خیلی ضروری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بهتر است بدانید که آن‌ها قادر هستند تا فضای مد نظرتان را متحول کنند. در مطلب زیر به معرفی چند نمونه از مزایا و امکاناتی که این پارتیشن‌ها به شما ارائه می‌دهند، می‌پردازیم.

مزایای پارتیشن‌های شیشه‌ای

۱. قابلیت جا به جایی و تقسیم بندی سریع محوطه

یکی از خصوصیات محیط‌های کاری و تجاری، نیاز آن‌ها به داشتن یک طرح اختصاصی است. شاید یک نوع طراحی برای یک دفتر مناسب باشد، اما برای دفتر‌های دیگر هیچ کاربردی نداشته باشد. پارتیشن‌های شیشه‌ای به دلیل خاصیت جا به جایی و نصب ساده‌ای که دارند، به شما این اختیار را می‌دهند تا به سادگی فضای خود را هر طور که می‌خواهید تقسیم بندی کنید؛ این پارتیشن‌ها با همه نوع مکان و طراحی، تناسب دارند و شما را از محدودیت‌های فراوانی خلاص می‌کنند. همین مزیت، یکی از برتری‌های این پارتیشن‌ها را در تقسیم بندی فضا نسبت به سایر روش‌ها نشان می‌دهد.

اگر محیطی که شما در اختیار دارید، مسطح است و به تقسیم بندی نیاز دارد، پس حتما به پارتیشن شیشه‌ای تتراگلس نیاز پیدا خواهید کرد. برای مثال با این پارتیشن‌ها قادر خواهید بود تا در یک محوطه مسطح، اتاق کنفرانس، اتاق انتظار و دفاتر کاری متعددی ایجاد کنید. بخش جالب قضیه این است که تغییر دادن این نوع از تقسیم بندی ها، به راحتی انجام می‌شود.

۲. عایق صدا

محوطه‌های شلوغ و پر سر و صدا امکان تمرکز و کار کردن با توجه بالا را از شما سلب می‌کنند؛ و این موضوع باعث می‌شود تا یکی دیگر از مزایای این پارتیشن ها، خودش را نشان بدهد. این پارتیشن‌ها عایق صدا بوده و هیچ سر و صدایی را از خود عبور نمی‌دهند؛ همین مزیت، یکی از برتری‌های این پارتیشن‌ها نسبت به دیوار‌های خشک است.

۳. زیبایی ظاهری

پارتیشن‌های شیشه‌ای با زیبایی و ظرافت خاصی که از خود نشان می‌دهند، افراد زیادی را در هر گوشه و کناری از جهان به خود جذب کرده اند. فرقی ندارد که شما برای خرید این پارتیشن‌ها چه دلیلی دارید؛ آن‌ها در هر فضایی قابل استفاده هستند.

۴. کمتر شدن مخارج

اگر جزو آن دسته از آدم‌هایی هستید که طی فواصل زمانی کوتاه اقدام به تغییر دکوراسیون می‌کنند، باید بدانید که با خرید این پارتیشن ها، نیازی به بستن ساختمان و یا متوقف کردن کار‌ها به علت تغییر و یا جا به جایی نخواهید داشت. یکی از ویژگی‌هایی که هنگام طراحی این پارتیشن‌ها در نظر گرفته شده، امکان جا به جایی و حمل آسان آن‌ها است.

۵. ایجاد روشنایی بیشتر در محیط

پارتیشن‌های شیشه‌ای به دلیل شفافیت بالایی که دارند، می‌توانند نور‌های موجود در فضای خارجی را به بهترین شکل ممکن به داخل خودشان راه دهند. در صورت تمایل، می‌توانید پارتیشن‌هایی را که با شیشه‌های رنگی ساخته شده اند خریداری کنید؛ این پارتیشن‌ها نور‌های موجود در فضای بیرونی خود را به صورت رنگی به نمایش می‌گذارند و همین امر، می‌تواند باعث دلپذیرتر شدن محوطه شما شود.

۶. تنوع در مدل‌ها

پارتیشن‌های شیشه‌ای در انواع و اشکال متفاوتی تولید می‌شوند؛ پارتیشن‌های شیشه‌ای فریملس، رنگی، دو جداره و مات تنها بخشی از انواع مختلف این پارتیشن‌ها هستند.

۷. حفظ حریم خصوصی

نه تنها می‌توان از پارتیشن‌های اداری برای تقسیم بندی و بیشتر کردن امکان بهره وری استفاده کرد، بلکه می‌شود با آن‌ها حریم خصوصی ایجاد کرد. نصب شیشه‌های دو جداره برای کاهش صدای تولید شده در داخل محیط، مفید واقع می‌شود.

۸. قیمت مناسب

شما برای تقسیم بندی محیط‌های مسطح با ساخت دیوار، مجبور به پرداخت هزینه‌های سنگین می‌شوید و همینطور باید سر و صدا و دردسر‌های زیادی را هنگام ساخت دیوار‌ها تحمل کنید؛ ساخت دیوار علاوه بر این مشکلات و مشکلات دیگر، هیچ یک از مزایای پارتیشن‌های شیشه‌ای را در قالب یک مجموعه به شما ارائه نمی‌دهد.

تتراگلس

شرکت تتراگلس، با بیش از ده سال سابقه درخشان در زمینه واردات محصولات شیشه ای، باعث پیشرفت صنایع مربوط به شیشه و آینه در کشور شده است. کار کردن بر روی پروژه‌های بزرگ و موفقیت آمیز در این زمینه، یکی از دلایلی است که این شرکت را به یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده محصولات شیشه‌ای تبدیل کرده است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پارتیشن های شیشه ای تبلیغات پارتیشن های شیشه ای پارتیشن ها تقسیم بندی جا به جایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ رژیم صهیونیستی به دو مقطع قبل و بعد از حمله تلافی‌جویانه ایران تقسیم شده است

به گزارش «نماینده»، محمود عباس‌زاده مشکینی درباره اقدام متقابل ایران به تحرکات اخیر اسرائیل گفت: رژیم صهیونیستی اینبار یک اشتباه استراتژیک خیلی خطرناک و راهبردی کرد و آن این بود با دم شیر بازی کرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران الان از حیث قدرت بازدارندگی و نظامی یکی از قدرت‌های برتر جهان و قدرت اول منطقه است. ایران امروز جزو ۳ الی ۴ قدرت اول جهان است. ایران پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی و موشک‌های نقطه‌زن را دارد. جمهوری اسلامی ایران دارای نیروهای بسیار بسیار فنی و با انگیزه است و از همه مهم‌تر پشتوانه مردمی بی‌نظیری را داراست. اسرائیل با چنین کشوری بازی و خطای استراتژیک کرد و معلوم بود جمهوری اسلامی ایران واکنش پشیمان کننده‌ای برای این‌کار نشان می‌دهد و این اتفاق هم افتاد.

وی ادامه داد: ضربه‌ای که نیروهای مسلح و سپاه ما این‌بار به رژیم صهیونیستی زدند چه از نظر تعداد موشک‌ها و چه کیفیت پرتاپ موشک‌ها و چه انتخاب هدف تقریبا در طول تاریخ بی‌نظیر بود؛ چراکه چنین‌ اقداماتی را ما فقط در مانورها می‌توانیم تصور کنیم، اما این‌بار این اتفاق یک مانور عَملی برای گوشمالی دادن رژیم صهیونیستی بود.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: اقدام جمهوری اسلامی ایران آثار زیادی دارد، این اقدام کلا دولت و نظام سیاسی رژیم صهیونیستی و اعتبار خودخوانده شکل‌گیری این رژیم را به تعبیری با خدشه غیرقابل جبران مواجه کرد.

وی تاکید کرد: اگر تاریخ رژیم صهیونیستی را به ویژه در شرایطی که این رژیم قرار گرفته و رو به اضمحلال و فروپاشی است بررسی کنیم، تاریخ این رژیم دو مقطع دارد و آن را می‌توان به قبل و بعد از حمله نیروهای مسلح ما به منافع این رژیم تقسیم کرد.

عباس زاده گفت: در ساختار آنارشی بین المللی یک نظم جدید، بعد از این نقطه عطف در تاریخ رژیم صهیونیستی در خاورمیانه شکل خواهد گرفت. به نظر من در آینده انشاالله بعد از اقدام ایران در مقابل اسرائیل، نظم جدید بر اساس منافع ملی و مهندسی جمهوری اسلامی ایران در حال شکل‌گیری است. البته از الان هم درحال شکل گیری است، کافی است در این مورد اظهارات سیاسیون دنیا را بررسی کنید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که همانطور که تاکنون دیدیم رژیم صهیونیستی به تنهایی نمی‌تواند در مقابل جمهوری اسلامی واکنش جدی نشان دهد اصلا در این قد و قواره نیست، مگر این‌که آمریکا پشت کار بیاید، عنوان کرد: به نظر من آمریکا برای منافع ملی خودش یک اهمیتی قائل است. حال درست است که رژیم صهیونیستی را فرزند خودش می‌داند و با عشق بالای سرش قرار داد، اما نهایتا خودشان را بیشتر دوست دارند. معتقدم آمریکایی‌ها با طناب رژیم صهیونیستی این‌بار در چاه نمی‌روند به ویژه این‌که نزدیک انتخابات ریاست جمهوری خودشان هستند.

وی تاکید کرد: همانطور که دیدیم اولاً رژیم صهیونیستی از حیث فنی با ما نمی‌تواند با ما مقابله به مثل کند، چراکه داشته‌های فنی و نظامی و ظرفیتی که دارد نمی‌تواند مقابل ما باشد. رژیم صهیونیستی درخصوص تکنولوژی موشکی و استفاده از آن‌ها ده‌ها سال دیگر به پای ما نمی‌رسد و این ظرفیت را ندارد. ثانیاً جسارت و جرأت‌اش را ندارند چون می‌داند با هر اقدام جدی علیه ایران، زیر پا له می‌شوند و اگر بخواهد بازیگوشی کند آمریکا هم بر اساس منافع ملی خود جلوی آن را خواهد گرفت زیرا آن‌ها اهل محاسبه هستند و صدبار محاسبه و یک بار اقدام می‌کنند. آمریکایی‌ها می‌دانند تمام منافع و تمام پایگاه‌هایش در منطقه بدون استثنا تا خود دورترین نقاط اروپا به شعاع چند هزار کیلومتری زیر تیرس موشک‌های قدرتمند جمهوری اسلامی است. آمریکا هیچ وقت بر اساس منافع ملی و عقلانیتش با طناب رژیم صهیونیستی به چاه نمی‌روند.

این نماینده مجلس بیان کرد: مرزهای ما منافع ملی ما در جای جایی عالم است و این را غربی‌ها باید بدانند.

دیگر خبرها

  • ریوالدو: مورینیو گزینه مناسبی برای هدایت بارسلوناست؛ ژوزه انسانی بزرگ و یک برنده است
  • تاریخ رژیم صهیونیستی به دو مقطع قبل و بعد از حمله تلافی‌جویانه ایران تقسیم شده است
  • اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است
  • جود بلینگام و تقسیم خوشحالی اش با هواداران رئال مادرید حاضر در ورزشگاه اتحاد / فیلم
  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • کانکس ساندویچ پانل چیست؟
  • چرا پس از عید فطر تا تیر 1403، زمان مناسبی برای رزرو تور استانبول است؟
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • میراب‌ها و توزیع عادلانه آب در کن | مدت آبرسانی چگونه با پنگان محاسبه می‌شد؟