Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات ارزیابی طرح و ایده بخش خیابانی و محیطی دومین جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی» معرفی شدند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، به پیشنهاد دبیر جشنواره و طی احکامی جداگانه مجید امرایی، سامان خلیلیان و محمدعلی رادمنش به عنوان اعضای هیات ارزیابی طرح و ایده بخش خیابانی و محیطی دومین جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی» انتخاب و معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجید امرایی مدرس دانشگاه، کارگردان و نویسنده تئاتر، محقق و پژوهشگر، متولد ۱۳۴۸ در کوهدشت، دارای مدرک دکترای دراماتراپی از کشور فرانسه است. از عمده فعالیت‌های وی می‌توان به تجربه عملی بیست سال کار نمایش‌درمانی با گروه‌های مختلف همچون مصدومان جنگی اشاره کرد.

سامان خلیلیان نویسنده و کارگردان متولد سال ۱۳۵۸ در تهران و دارای مدرک دکترای جغرافیای سیاسی است. وی دارای مدرک درجه دو هنری از شورای ارزشیابی هنرمندان است. کارگردانی سیزده تئاتر صحنه‌ای و بیش از سی تئاتر خیابانی و محیطی، مدیریت کانون تخصصی تئاتر خیابانی اداره کل هنر‌های نمایشی، داوری در جشنواره‌های تئاتر فجر، دانشگاهی، مریوان، فتح خرمشهر، شهروند لاهیجان، استانی، شرهانی و ... ازجمله سوابق خلیلیان به‌شمار می‌رود.

علی‌محمد رادمنش نویسنده، بازیگر و کارگردان متولد ۱۳۵۸ در جیرفت است. دریافت چندین تندیس و دیپلم افتخار نویسندگی، کارگردانی و بازیگری از جشنواره‌های مختلف تئاتر و جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از افتخارات هنری وی محسوب می‌شود. رادمنش همچنین به عنوان بازیگر برگزیده انجمن منتقدان سینمای آمریکا برای بازی در فیلم «گلنسا» انتخاب شده است.

دومین جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی» به مناسبت پاسداشت نام و یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سه بخش نمایش‌های صحنه‌ای، خیابانی و محیطی و نمایشنامه‌نویسی به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با دبیری امیرحسین شفیعی دی‌ماه سال جاری در کرمان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره تئاتر سردار آسمانی سینما و تئاتر تئاتر خیابانی خیابانی و محیطی سردار آسمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هنرمندان به عملیات تنبیه دشمن متجاوز توسط سپاه پاسداران

جمعی از هنرمندان نسبت به عملیات وعده صادق شب گذشته سپاه پاسداران از طریق شبکه‌های اجتماعی خود واکنش حمایتی نشان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو،  واکنش هنرمندان به حمله تنبیهی سپاه علیه رژیم صهیونیستی چشمگیر بود. مسعود شجاعی طباطبایی از هنرمندان شناخته شده عرصه کاریکاتور، ضمن انتشار برخی از آثارش با موضوع مبارزه با رژیم صهیونیستی نوشت: «به امید زوال هرچه زودتر رژیم جعلی.»

محمدرضا شاهمردی نویسنده و کارگردان تئاتر با انتشار متنی مزین به عکس شهید محسن صداقت از شهدای راه قدس نوشته است: «گریه های پسر کوچک این شهید را من دیدم. تا حالا گریه و بی تابی فرزندان شهدایمان را دیده‌ای؟ کجا بودی وقتی فوج فوج مردم بی گناه منطقه را کشت؟ کجا بودی وقتی سفارت ما در دمشق را زد؟ آنجا به اسرائیل نهیب زدی که نه به جنگ؟ پس الان هم ساکت باش و تماشا کن. این جنگ را ما شروع نکردیم.»

 خیرالله تقیانی پور نویسنده و کارگردان سینما و تئاتر با انتشار تصویری از شهید احمد کاظمی بیان کرد: «بسم الله قاصم الجبارین … گرگ‌ها خوب بدانند در این غریب / گر پدر مرد، تفنگ پدری هست هنوز.»

امیرحسین شفیعی کارگردان و تهیه کننده تئاتر و موسیقی هم با انتشار تصویری گرافیکی از شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به نگارش یک کلید واژه اکتفا کرد و نوشت: «توکلت علی الله.»
حسین حقیقی خواننده موسیقی پاپ هم با انتشار یکی از استورهای قدیمی‌اش که از آزادی قدس نوشته بود، توضیح داده است: «این استوری را چه زمانی منتشر کردم؟ ۵ آپریل؛ چه نوشتم؟ ... عاقبت آزاد خواهی شد. به فروردین قسم.»

 کورش زارعی کارگردان و مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری هم با انتشار یک طرح گرافیکی با مضمون «به وقت تنبیه» به حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

تصویر واکنش‌های هنرمندان و اصحاب فرهنگ را در آلبوم زیر ببینید: 

دیگر خبرها

  • معرفی آثار بخش پویانمایی و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام
  • رامبد جوان: با تماشای «دُشمنِ خدا» از ته دلم خندیدم
  • رامبد جوان از ته دل خندید!/ باید به جامعه امید بدهیم
  • نامزدهای بخش های اصلی، ویژه و مردمی جشنواره پژواک اردیبهشت اعلام می شوند
  • واکنش هنرمندان به عملیات تنبیه دشمن متجاوز توسط سپاه پاسداران
  • «پینوکیو» در تالار هنر خوانش می‌شود
  • آغاز همایش تئاتر خیابانی هفته هنر انقلاب در اصفهان
  • آغاز همایش تئاتر خیابانی «هفته هنر انقلاب» در اصفهان
  • نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود
  • همایش تئاتر خیابانی «هفته هنر انقلاب» در اصفهان