Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در دیدار با مدیرعامل بنیاد نیکوکاران راه آسمان گفت: موسسات خیریه بازوان توانمند بهزیستی در امر خدمت رسانی به جامعه هدف هستند و چه بسا با همراهی و همکاری ایشان بعضی از اهداف عالیه سازمان به منزلگه مقصود نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدپور تصریح کرد: همواره انسان موجودی زیستی ، روانی ، اجتماعی و معنوی است و مهمترین بخش از ابعاد انسان بعد روانی آن برشمرده می شود که طبق مطالعات انجام شده مقدمه و زمینه بیشتر مشکلات و خلل در ابعاد دیگر انسانی بعد روانی است . یکی از نقات قوت و موفقیت بنیاد نیکوکاران راه آسمان توجه به کلید ابعاد انسانی در فرایند درمان و پیشگیری  قبل از درمان است .

مدیرکل بهزیستی استان سمنان در ادامه با اشاره به اجرای پویش پازل همدلی ابراز داشت: پازل همدلی در فراخوان عمومی بمنظور تهیه و توزیع لوازم التحریر جهت ارائه به محصلین تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور که بیش از ۱۰۰ هزار نفر می باشند برگزار شده است.

ایزدپور ابراز داشت: این پویش در قالب طراحی و ساخت پازل با طرح و نقشه ایران که بمنظور تهیه صد هزار بسته لوازم التحریر برای کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی است ، پازل طراحی شده در این پویش بزرگ‌ترین پازل دنیا و با مشارکت مردم ایران تکمیل می شود.

انتهای پیام / گ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق گسترده در دامداری سمنان

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت : حریق ساعت یک بامداد به این سازمان اطلاع داده شد و با توجه به گستردگی حریق  تیم‌های عملیاتی ایستگاه هالی یک ، ۴ و ۶ به محل حادثه اعزام شدند و با کنترل حریق که در انبار علوفه شکل گرفته بود نسبت به اطفای آن اقدام کردند.

آتش پاد دوم رضا خادمیان گفت : با توجه به وسعت حریق این عملیات تا حوالی ۶ صبح  ادامه داشت .

 این حادثه مصدومی نداشت و علت حادثه  در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • نماینده مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است؛ ابنیه تاریخی مورد آسیب قرار گرفته
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • هنگام خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند