Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز حجت الاسلام محمدمهدی جاوید پیش‌ از  ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: همایش منطقه‌ای انقلابی و منتظر با حضور  بیش از هزار نفر از طلاب خواهر و برادر از استان‌های یزد، هرمزگان، قم و و فارس در قالب فضای  مجازی و با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: تاکنون از مجموع ۵۰۰ اثر ارسالی به دبیرخانه همایش، ۲۵۹ اثر واجد بررسی که از این تعداد ۲۰۲ اثر علمی، تحقیقاتی و پژوهشی و ۵۷ اثر دیگر هنری بوده و تعداد آثار، نسبت به سال گذشته ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد رشد داشته است.

دبیر همایش اظهار کرد: این همایش در چهار سطح حوزوی  برگزار می‌شود و آثار برگزیده  در قالب مکتوب و لوح فشرده  چاپ و در اختیار روحانیان و پژوهشگران  قرار می گیرد.

جاوید بیان داشت: بیشترین آثار رسیده به دبیرخانه همایش  در قالب فیلم، داستان، عکس، نقاشی، نرم افزار، و نیز آثار تحقیقاتی و علمی بوده  و استان فارس  بیشترین آثار را به خود اختصاص داده است.

همایش با رویکرد  پاسخگویی بیانات مقام معظم رهبری برگزار می‌شود

معاون امور روحانیت حوزه‌های علمیه نهاد رهبری در ادامه این نشست اظهار داشت: سخنران ویژه این همایش حجت الاسلام و المسلمین  علیرضا اعرافی؛ مسؤول و مدیر مرکز حوزه‌های علمیه کشور و آیت الله دژکام؛ نماینده ولی فقیه در فارس هستند.

حجت الاسلام عبدالصاحب امامی خاطرنشان کرد: همایش با رویکرد لبیک  به بیانات مقام معظم رهبری در مورد توجه به نیاز‌های روز است همچنین یادمان مرحوم آیت الله اسدالله ایمانی امام جمعه پیشین شیراز برگزار می شود.

وی متذکر شد: استان فارس به ویژه شیراز به عنوان دارالعلم ، دارای ظرفیت‌های  سیاسی، علمی و مذهبی، مکان مناسبی برای برگزاری چنین همایش‌هایی است.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شیراز همایش انقلاب آیت الله ایمانی فارس مقالات برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده‌اند

به گزارش جماران؛ مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت:

‌‎رهبر انقلاب: کشف حجاب، هم ‎حرام شرعی است، هم ‎حرام سیاسی است... منتها...دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم؛ کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد.

پ.ن: بتازگی برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند.

 

دیگر خبرها

  • تذکر مهم به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب
  • عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده‌اند
  • برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم
  • برگزاری همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • آغاز همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم
  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • ​​​​​​​«همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» برگزار شد
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • ۱۵ مجلد مجموعه آثار بقیع رونمایی شد
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت