Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد حضورش در ساختمان این باشگاه و مذاکره با مسئولان پرسپولیس اظهار داشت: مدتی بود که به ساختمان باشگاه نیامده بودم و آمدم تا در مورد مشکلاتی که وجود دارد صحبت کنم. قول‌هایی داده شده است و امیدوارم در چند روز آینده تکلیفم مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای شرکت در تمرینات مشکلی ندارم و هر زمانی که کادر فنی صلاح بداند دز تمرینات حضور پیدا خواهم کرد، البته به بازیکنان ملی پوش چند روزی استراحت داده شده است.

۳۰ درصد از قرارداد سال ۹۷-۹۶ را بخشیدم

او در مورد شرایط دریافت طلبش از باشگاه پرسپولیس گفت: مشکلات مالی همیشه وجود داشته است. از قرارداد‌های فصل قبل هنوز طلب زیادی داریم. من و چند بازیکن دیگر ۳۰ درصد از قراردادمان در سال  ۹۷-۹۶ را بخشیدیم و انتظار داشتیم بابت این موضوع باشگاه از ما تشکر کند، اما این اتفاق نیفتاد. ما بازیکنان نمی‌خواهیم سر هوادران و تیم منت بگذاریم و به همین دلیل هیچ حرفی نزدیم و هیچ واکنشی نشان ندادیم. فکر نکنم هواداران در مورد این موضوع اطلاع داشته باشند و الان فقط گفتم که در جریان باشند.

نعمتی ادامه داد: ما حسن نیتمان را نشان داده ایم و پرسپولیس را دوست داریم و برای خوشحال کردن مردم می‌جنگیم. باید این موضوع را بگوییم که با پول سال ۹۷-۹۶ کار‌های زیادی می‌شد کرد و ما الان با شرایط موجود ۳۰ درصد از قراردادمان را بخشیده ایم. انتظار داشتیم باشگاه واکنش خوبی نسبت به این موضوع نشان دهد، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

تمام هدف ما خوشحالی هواداران است

او در پاسخ به این موضوع که اگر ملی پوشان در این شرایط باشگاه در تمرین حضور پیدا نکنند باعث ناراحتی هواداران می‌شود یا خیر، بیان کرد: تمام هدف ما این است که هوادارانمان خوشحال باشند و شادی آن‌ها برای ما یک دنیا می‌ارزد. امیدوارم باشگاه مشکلات موجود را هرچه زودتر حل کند تا ما با قدرت برای فصل پیش رو و فینال بزرگ آماده شویم.

نعمتی در مورد حضورش در تیم ملی فوتبال گفت: از سرمربی تیم ملی بابت اعتمادی که به من کرد تشکر می‌کنم. امیدوارم این روند خوب را ادامه دهم و هم بتوانم به تیم پرسپولیس کمک کنم و هم در تیم ملی حضور داشته باشم.

او درمورد بازی کردن در چند پُست بیان کرد: از نظر پُستی که قرار است در زمین بازی کنم مشکلی ندارم و این موضوع را با اسکوچیچ و گل‌محمدی در میان گذاشته ام. هر ۲ مربی نیز به من گفته اند که در هر ۳، ۴ پُستی که می‌توانی بازی کنی روی تو حساب باز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

کنعانی زادگان به دنبال افزایش قرارداد با پرسپولیس

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط کرونایی موجود و به تعویق افتادن لیگ بیستم گفت: امیدوارم هرچه زودتر دوران کرونایی به اتمام برسد و بتوانیم از حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها استفاده کنیم. جای خالی مردم در استادیوم بسیار حس می‌شود. امیدوارم حداقل بعد از قهرمانی در آسیا در استادیوم آزادی به همراه هوادارانمان جشن بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از شرایط شجاع خلیل‌زاده با باشگاه خبری دارد یا خیر، تصریح کرد: از شرایط قراردادش اطلاعی ندارم و امیدوارم هرچه صلاح است، رخ دهد.

نعمتی درمورد پینهاد از لیگ ترکیه گفت: پیشنهاد دارم، اما چون یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارم این موضوع در اختیار آن‌ها است که چه تصمیمی می‌خواهند بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس سیامک نعمتی ۳۰ درصد از قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرویز برومند: به خطیر اعتقاد دارم!

به گزارش "ورزش سه"، پرویز برومند که روز گذشته در بازی نمادین بین تیم‌های رسانه ورزش‌ و یاران آب‌پرور حاضر شده بود، در حاشیه این مسابقه در خصوص مسابقات لیگ برتر گفت: بسیار خوشحالم که تیم‌های تهرانی مثل دوران جوانی من صدر جدول هستند و ارزش‌های خودشان را نشان دادند. هرچه در چندین سال گذشته تلاش شد که این دو تیم را ضعیف‌تر کنند، اما خدا را صد هزار مرتبه شکر که با حمایت هواداران‌شان این امر محقق نشده و دوباره شاهد این هستیم تیم‌های استقلال و پرسپولیس صدر جدول را دارند و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. حالا من استقلالی هستم و امیدوارم استقلال قهرمان شود.

ویدئو: 330295

او سپس در خصوص عملکرد سیدحسین حسینی عنوان کرد: بسیار عالی بوده است. زمان ما از این اداها و کلین‌شیت و این مسائل نبود اما از او خیلی ممنونم که تا الان در برخی از بازی‌ها دروازه تیم‌مان را حفظ کرده و گلی نخورده است. دروازه استقلال همیشه ساپورت کننده تیم ملی بود. امیدوارم او هر چه زودتر به تیم ملی هم برسد.

برومند در پاسخ به سوالی درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: بسیار عالی است. با این سوالی که کردید من یک طعنه به تمام آن مدیرانی که به این دو تیم می‌آیند، می‌زنم. نمی‌دانم وقتی یک تیم بدهکار است، چگونه بدون هیچ چیزی می‌آیند و تیم‌ها هم بدهکارتر می‌شوند؟ خیلی از مدیران آمده‌اند که صندلی مدیریتی این دو باشگاه را سکوهای پرتاب خودشان بکنند. من به الان کاری ندارم و معتقدم آقای خطیر فوق‌العاده کار می‌کند، اما اینکه یک نفر تصمیم بگیرد به یک باشگاه بدهکار برود، جای تامل دارد. 

او ادامه داد: امیدوارم تصمیمی که گرفته‌اند، جدی باشد و دوباره نخواهیم AFC را گول بزنیم، چون ۲-۳ سال دیگر مشخص می‌شود و این برای آبروی کشورمان، ایران، خیلی بد است. متاسفانه من فکر می‌کنم باز هم شاهد چنین چالشی باشیم و چون نزدیک تاریخ ارسال مدارک هستیم، باز هم این بحث را داغ کرده‌اند. امیدوارم حقیقت داشته باشد. انشالله استقلال و پرسپولیس بعد از مدت‌ها به یک سر و سامانی برسند. به دوران ما که قد نداد، اما انشالله به این بچه‌ها برسد. من همیشه می‌گویم ما برای این نسل ساختیم ولی ما لذتش را بردیم و این‌ها پولش را می‌برند.

دیگر خبرها

  • معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد
  • سیامک: باید ببینیم برای چه به تراکتور آمده‌ایم
  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • پرویز برومند: به خطیر اعتقاد دارم!
  • کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم
  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس