Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی صحبت از اجاق گاز می‌شود، برندها و مدل‌های مختلفی اجاق گاز در میان است. از میان تمامی برندها، برخی از برندهای ایرانی رقابت تنگاتنگی با مدل های خارجی داشته و می‌تواند نیازهای یک آشپزخانه مدرن را به راحتی برآورده کند. در ادامه بهترین اجاق‌گازهای ایرانی را بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجاق گاز داتیس دارای 24 ماه ضمانت و 121 ماه خدمات پس از فروش، اولین دارنده استاندارد خدمات پس از فروش در ایران در این صنعت می‌باشد. اجاق گازهای داتیس جزو بهترین و اولین برند ایرانی از لحاظ کیفیت و نو آوری در محصولات می باشد.

مشخصات اجاق گازهای داتیس دارای سر شعله های ساباف درجه یک ایتالیا دارای ترموکوبل تاپ تایم و اسپانیایی دارای شیر شات ایتالیا دارای چدن منحصر بفرد دارای توان حرارتی( قدرت بالای شعله ها) دارای شیشه سکوریت هشت میلی متری و خدمات و پشتیبانی 24 ساعته فرهای داتیس

 

داتیس یکی از بروزترین فرها را در بازار ایران دارد. تنوع کالایی این برند زیاد است. تمام قطعات فرها وارداتی و از ترکیه می باشد که خط تولید آن در ایران است. بالای 20 مدل فر داتس موجود است.اگر شماهم جز کسانی باشید که به دنبال نمایندگی داتیس در تهران هستید ،  

انواع مدل فر داتیس

دارای دو مدل

برقی برقی و گازی

 

 

۲. اجاق گازهای آرتیسون

تمام قطعات ایتالیایی و وارداتی از کشور ایتالیا است. این برند دارای تکنولوژی برق و گاز هم زمان در بعضی مدل ها می‌باشد و یکی از معدود برندهایی است که 6 شعله دارد.

فر و ماکرو

یکی از بروزترین فر و ماکروفرها در دنیا. ساخت کارخانه ویرپول امریکا. یکی از پر آپشن ترین فرهای موجود در بازار است.

۳. اجاق گاز رومیزی استیل البرز

گاز استیل البرز از پرفروش ترین و بهترین گازهای ایرانی است.  اجاق گاز استیل البرز در انواع گاز های شیشه ای- استیل و سرامیکی عرضه می‌شود.

مشخصات اجاق گاز استیل البرز

قطعات اجاق گاز استیل البزر از محصولات با کیفیت خارجی است که در برگیرنده فندک الکتریکی، ترموکوپل و سر شعله ساخت کشور ایتالیا می باشد. صفحه شیشه ای کار شده بر روی گاز استیل البرز نشکن بوده و در مقابل شرایط مختلفی مثل ضربه، حرارت و دمای بالاتر از 800 درجه سانتیگراد مقاوم است. صفحات استیل کار شده در این اجاق‌گازها کاملا ضد خش است و به راحتی تمیز می‌شود. صفحات کار شده بر روی نوع سرامیکی اجاق گاز استیل از بهترین برندهای آلمانی است. راندمان شعله ها و حرارت در گاز رومیزی استیل البرز از مهمترین معیارهای انتخاب آن است. ولوم های نسوز و عایق از جنس باکالیت فشرده بسیار با کیفیت بالا است که کاملا مطابق با گاز طراحی و نصب شده است. اجاق گاز استیل البرز دارای گواهینامه استاندارد ایران است. همچنین این اجاق گاز دارای گواهینامه های استاندارد معتبر جهانی و بین المللی است. 3. اجاق گاز اخوان

 

اجاق گاز اخوان از رایج ترین و بهترین اجاق گازهای ایرانی است. انواع اجاق گاز  توکار در سایزهای متنوع و در انواع مختلف شامل استیل ، شیشه ، شیشه – استیل برای خرید عرضه شده است.

اخوان از جمله کارخانه های پیشرفته و موفق ایرانی در تولید انواع اجاق گاز های صفحه ای می‌باشد. این اجاق دارای ۲ سال گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد.

۵. اجاق گاز بیمکث

همانند سایر گازهای ایرانی، اجاق گاز رومیزی بیمکث ، از نظر ظاهری به دو دسته شیشه ای و استیل تقسیم می شوند که هر یک مشخصات و زیبایی‌های منحصر به فرد خود را دارند. نوع شیشه ای این اجاق گاز دارای دو رنگ مشکی و سفید است و از شیشه بسیار باکیفیت و مقاوم در مقابل حرارت تولید شده است.

اجاق گاز بیمکث از مقاوت و استحکام بسیار زیادی در مقابل اشیای سنگین برخوردار است.

خرید مطمئن انواع اجاق گاز با https://matbakhshop.com/

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار لوازم منزل اجاق گاز استیل گازهای ایرانی اجاق گازهای شیشه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هتل‌های میلان از نظر ایرانیان

با وجود تنوع بالای جاذبه‌های توریستی در میلان، به جرئت می‌توان گفت این شهر میزبان خوبی برای تمامی گردشگران با سلیقه‌های مختلف خواهد بود.

فرهنگ و هنر غنی، محله‌های قدیمی، معماری‌های خیره کننده، مراکز خرید متنوع، پایتخت مد و فشن جهان، رستوران و کافه‌های دنج، بهترین و لوکس‌ترین هتل‌ها، همه و همه دلایلی برای دوست داشتن میلان هستند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های میلان که معمولا بسیار مورد توجه گردشگران ایرانی قرار می‌گیرد، هتل‌های لوکس این شهر است. بیشتر هتل‌های میلان دارای معماری‌هایی منحصر به فرد هستند، به طوری که به خودی خود بازدید از هتل‌ها هم یک جاذبه دیدنی محسوب می‌شود.

آیا شما هتل‌های میلان از نظر ایرانیان را می‌شناسید؟ اگر به دنبال رزرو هتل میلان هستید که با سلیقه ایرانیان همخوانی داشته باشد، بهترین پیشنهاد برای شما، رزرو هتل از طریق فلای‌تودی است. با رزرو هتل در میلان ایتالیا هم نسبت به خدمات و کیفیت هتل اطمینان پیدا می‌کنید و هم هزینه‌های خود را تا حدودی کاهش می‌دهید. در ادامه به معرفی هتل‌های میلان می‌پردازیم.

هتل ان اچ کالکشن میلان (NH Collection Milano President)

هتل ان اچ کالکشن یک هتل پنج ستاره محبوب در بین گردشگران ایرانی است. اگر به دنبال اقامت در یک اقامتگاه لوکس هستید، به هیچ عنوان در رزرو هتل ان اچ کالکشن تردید نکنید. فضای کلی هتل و تمامی اتاق‌ها به قدری زیبا و لوکس هستند که در همان بررسی اجمالی اولیه نیز می‌توان به این موضوع پی برد.

اگر شما هم جز آن دسته افراد هستید که دوست دارید محل اقامتتان با مراکز دیدنی فاصله کمی داشته باشد، رزرو این هتل پیشنهاد می‌شود. هتل ان اچ کالکشن در چند قدمی مراکز دیدنی و معروف میلان است که با کمی پیاده‌روی در خیابان‌های شیک این شهر می‌توانید به مقصد نهایی خود برسید.

از امکانات این هتل می‌توان به مواردی مانند وای فای، پارکینگ، خدمات اسپا، باشگاه، زمین ورزشی، رستوران با منوی باکیفیت و... اشاره کرد. چنانچه حیوان خانگی دارید باید بگوییم خوشبختانه هتل ان اچ کالکشن میزبان خوبی برای حیوانات خانگی شما نیز خواهد بود.

هتل کلیما میلانو فیر میلان (Klima Hotel Milano Fiere)

وقتی صحبت از لیست بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های میلان به میان می‌آید، نام هتل کلیما میلانو فیر، در میان لیست خودنمایی می‌کند. این هتل جز مجلل‌ترین هتل‌های میلان محسوب می‌شود که علاوه بر شکوه و زیبایی فراوان خود، راحتی میهمانان نیز در آن تضمین شده است.

تمامی اتاق‌های هتل به بهترین نحو طراحی شدند تا میهمانان بتوانند با محیط ارتباط برقرار کنند و حس امنیت، راحتی و صمیمیت را از فضای داخلی اتاق دریافت کنند. با این تفاسیر اگر به دنبال هتلی هستید که سبب آرامش و استراحت شما شود، هتل کلیما میلانو فیر از گزینه‌های پیشنهادی است.

با وجود اینکه هتل کلیما میلانو فیر، دارای امکانات اتاق جلسه و کنفرانس می‌باشد، می‌توان این محیط را برای برگزاری جلسات کاری و همایش‌های تجاری انتخاب کرد.

هتل هیلتون گاردن میلان (Hilton Garden Inn Milan North)

هتل هیلتون گاردن میلان، هتلی 4 ستاره است که معمولا در بین ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد. این هتل هر آنچه را که شما از اقامت در یک هتل انتظار دارید را برآورده ساخته است. فضای لابی، اتاق‌ها، اتاق کنفرانس و جلسات، غذاخوری، رستوران، باشگاه بدنسازی و... تماما به مدرن‌ترین شکل ممکن طراحی شدند.

اتاق‌های این هتل همه مجهز به اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع مناسب، تلویزیون، حمام اختصاصی و مینی‌بار است.

دقت داشته باشید که در صورتی که حیوان خانگی سگ یا گربه داشته باشید، می‌توانید در این هتل اقامت داشته باشید. ورود حیوانات به جز سگ و گربه به هتل ممنوع است.

هتل برونلسچی میلان (Hotel Brunelleschi)

هتل برونلسچی میلان، هتلی شیک است که اقامت در آن شما را به دنیای کلاسیک و رنگ‌های انرژی بخش می‌برد. اگر به دنبال اقامت در هتلی هستید که علاوه بر امکانات مطلوب، دارای فضایی کلاسیک و قدیمی باشد، بدون تردید پیشنهاد می‌شود هتل برونلسچی میلان را از فلای‌تودی رزرو کنید.

در طراحی تمامی اتاق‌ها سعی شده از رنگ‌های انرژی بخش و آرام استفاده کنند و همین امر سبب شده بیشتر ایرانیان از محیط این هتل حس خوب و آرامش را دریافت نمایند. امکانات بدنسازی این هتل 4 ستاره نیز بسیار پرطرفدار است، پیشنهاد می‌شود اگر اهل ورزش هستید حتما سری به باشگاه آن بزنید.

از امکانات دیگر هتل می‌توان به مواردی مانند صندوق امانات در پذیرش، وای فای رایگان، روزنامه رایگان در لابی، خشکشویی و... اشاره کرد. جالب است بدانید با رزرو این هتل بیشتر مکان‌ها و جاهای دیدنی میلان در چند قدمی شما قرار دارند و تنها با پیاده‌روی می‌توانید در کمتر از چند دقیقه به مکان‌هایی مانند میدان کلیسای جامع، کاخ سلطنتی میلان و... برسید.

رزرو هتل‌های میلان

دقت داشته باشید که رزرو بهترین هتل‌ها تنها یکی از خدماتی است که فلای‌تودی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید خدماتی مانند خرید ارزان‌ترین بلیط‌های قطار، خرید بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی و دریافت انواع ویزاهای گردشگری، تجاری و سفارت را دریافت کنید.

دسترسی به کلیه خدمات هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از طریق ورود به وب سایت و اپلیکیشن مجموعه امکان پذیر است. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر تیم پشتیبانی مجموعه معتبر فلای‌تودی به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشد. کارشناسان پشتیبانی شما را برای داشتن تجربه سفری فراموش نشدنی و لذت بخش به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • انتشاردهندگان ۸۰درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر
  • انتشاردهندگان ۸۰ درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • معرفی کلاه کاسکت راپیدو
  • معرفی کاربران برتر طرفداری در فروردین 1403
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس
  • بهترین نوع سقف کاذب کدام است؟
  • موتورولا Edge 50 Ultra را با آخرین تراشه هوش مصنوعی Qualcomm معرفی کرد
  • معرفی هتل‌های میلان از نظر ایرانیان