Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد حسین زادگان مهم ترین اولویت مسئولان را حفظ و تقویت ارتباط با مردم دانست و گفت : ارتباط با مردم در هیچ شرایطی نباید قطع شود.

وی افزود : در این شرایط که بیماری کرونا در جامعه شیوع دارد، ارتباط مردم با مسئولان از طریق سامانه سامد یک فرصت مغتنم است که همه باید از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به شرایط سخت اقتصادی، کرونا و تحریم های ظالمانه ، حل مشکلات معیشتی مردم را مساله ای بسیار اساسی توصییف کرد و گفت که بسیاری از گره ها با عزم و خواست مدیران حل می شود و در گرو اعتبار نیست.

حسین زادگان همچنین امروز برای تداوم گفت و گو با مردم و اختصاص وقت بیشتر به این مهم ، دیدارها و جلسات اداری خود را نیز به مرکز سامد منتقل کرد.

وی در این روز با حجت الاسلام محمدی، امام جمعه دابودشت و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دابودشت در راستای پیگیری مسائل و مشکلات این شهر دیدار کرد و دستورات لازم را برای رفع مشکلاتشان صادر نمود.

استاندار مازندران همچنین با حجت الاسلام یوسفی، امام جمعه شهرستان سیمرغ در راستای بررسی موضوعات و مشکلات این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

در این نشست حجت الاسلام یوسفی از تلاش های استاندار مازندران در خصوص اقدامات مرتبط با سیل قدردانی کرد و از احداث مسکن سیل زدگان و لایروبی بخش قابل توجهی از اراضی شهرستان خبر داد و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک با تدبیر نماینده عالی دولت در استان اقدامات خوب دیگری هم در شهرستان انجام شود.

دیدار با مسلمی، مدیرعامل جامعه نابینایان استان از دیگر برنامه های استاندار در مرکز سامد بود. در این دیدار، مدیرعامل جامعه نابینایان و کم بینایان استان با اهداء لوح سپاس، از حمایت های استاندار مازندران جهت رفع نیازهای این قشر در استان تجلیل کرد.

برچسب‌ها استانداری مازندران احمد حسین زادگان  سامد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری مازندران احمد حسین زادگان سامد استانداری مازندران احمد حسین زادگان سامد اخبار کنکور استاندار مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شایعات تغییر استاندار مازندران

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار شایعات مطرح شده در خصوص تفییر استاندار مازندران را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی‌اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار ظهر امروز_پنجشنبه سی‌ام فروردین _ در جمع خبرنگاران با اشاره به جابه‌جایی استاندار مازندران اظهار کرد: شایعه‌های مطرح شده درباره تغییر استاندار طی روزهای آینده صحت ندارد و نظر شخص رئیس جمهور به ادامه مدیریت وی در استانداری مازندران است.

وی با اعلام اینکه طی روزهای اخیر اظهارنظرهایی مبنی بر احتمال تغییر استاندار مازندران در فضای مجازی منتشر شد، افزود: در این مدت حتی از برخی افراد به عنوان گزینه‌های تصدی کرسی استانداری مازندران نام برده شده است که طی ارتباطی که با دفتر رئیس جمهور داشتیم، هیچکدام از این خبرها صحت ندارد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با اشاره به اینکه برنامه‌هایی که از ابتدای دولت سیزدهم برای توسعه استان آغاز شده است با سیاست‌های اجرایی حسینی پور به نتیجه می‌رسد، گفت: اکثریت چهره‌های سیاسی استان نیز بر همین موضوع تاکید دارند.

باقرزاده با اعلام اینکه اقداماتی که طی دو سال اخیر با حمایت استاندار مازندران در مسیر توسعه استان انجام شده چشمگیر و اثرگذار است و این اتقان‌نظر بین غالب رجل سیاسی، یادآور شد: جامعه روحانیت، شخصیت‌های اقتصادی و اقشار مختلف مازندران وجود دارد که روند مدیریتی استان باید تا پایان دولت سیزدهم بدون تغییرات ادامه یابد و البته دولت نیز دقیقاً بر همین باور است و بنایی برای ایجاد تغییرات ندارد.

کد خبر 745800

دیگر خبرها

  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • رد شایعات تغییر استاندار مازندران
  • جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند
  • دیدار مردمی رئیس‌جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان
  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد